Witam
Czy moze mi ktos podac, albo powiedziec gdzie znajde komendy Spy Dos'a? Pamietam ze trzeba bylo kopiowac dyskietki czy jakos tak.
MDDClone-SDL - Mercenary, Damocles, Dion Clone SDL
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Spy Master - komendy Spy Dos'a
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam
Czy moze mi ktos podac, albo powiedziec gdzie znajde komendy Spy Dos'a? Pamietam ze trzeba bylo kopiowac dyskietki czy jakos tak.
cytujac instrukcje:
dir flop - katalog dyskietki niesionej przez Johna
dir hard - katalog dysku twardego
copy filename - skopiowane pliku z dyskietki na twardy dysk. jest to konieczne gdyz programy mozna uruchamiac tylko z "twardziela"
exit - wylaczenie terminala i powrot do normalnej gry.
Oczywiście wszystkie komendy Spy Dos-a są w instrukcji obsługi do Spy Mastera ;)
Oto one:
DIR FLOP - katalog dyskietki niesionej przez Johna. Jeżeli niesie on kilka dyskietek, będzie to katalog pierwszej z nich, w kolejności umiejscowienia w kieszeni.
DIR HARD - katalog twardego dysku.
COPY filename - skopiowanie pliku z dyskietki na twardy dysk. Jest to konieczne, gdyż programy można uruchomić tylko z "twardziela"; filename to oczywiście nazwa pliku do skopiowania.
EXIT - wyłączenie terminala i powrót do normalnej gry.
Każde inne polecenie traktowane jest jako próba uruchomienia programu o podanej nazwie.
Na dyskietkach znaleźć można program o nazwie CODE. Jego uruchomienie powoduje dołączenie nowych kodów do listy. Kody potrzebne są do otwarcia sejfów. Program TABLE wyświetla tablice kodów.
Miłego grania!
Edit: No i Vidol był szybszy... :D
oo dzieki wielkie :)
Oczywiście wszystkie komendy Spy Dos-a są w instrukcji obsługi do Spy Mastera ;)
Ktora sprzedalem gdy mialem 14 lat <chlip>
[EDIT]
No ale muza jest przednia !
Dodałem do Atariki, bo czemu nie :)
http://atariki.krap.pl/index.php/Spy_Master
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » Spy Master - komendy Spy Dos'a
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 55 zapytań