Jest czy nie ma ? Szukam.
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
X. Basque Tournament of Atari 2600 Euskal Retro Association podsumowuje 10. edycję Baskijskiego Turnieju Atari 2600.
Gearlynx 0.0.10 Emulator konsoli Atari Lynx w nowej wersji 0.0.10. Sprawdź listę zmian, w tym wsparcie dla stereo!
HDDRIVER 12.73 Najnowsza wersja sterownika dysków HDDRIVER 12.73 z ulepszeniami i poprawkami.
ABBUC SWC 2025: wszystkie linki do gier Zebraliśmy wszystkie dostępne linki do gier z konkursu ABBUC Software Contest 2025! Zagraj i oceń.
RastaConverter Beta 20 RastaConverter, popularny konwerter grafiki dla Atari, otrzymał aktualizację Beta 20 z nowymi opcjami linii komend i poprawkami.
atari.area forum » Scena - 8bit » Fractal generator
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jest czy nie ma ? Szukam.
Przyjedź na party, to se pogenerujesz.
Na party to nawet gobeliny da się generować ;)
O, można zrobić gobelin compo.
w paczce z mads-em jest mandelbrot
spytaj Asa o trójkąty Sierpińskiego ;)
A jakiego fraktala chcesz wygenerować ?
Klasykę czyli zbiór Julii czy też Mandelbrota. Wygenerowałem sobie na kalkulatorze to i na Atari się da ;) Szukam gotowego generatora.
Dawno, dawno temu w którymś ze starych ABBUC Magazinów (okolice numerów 35-40) były załączone jakieś procedury do generowania fraktali w Turbo Basicu bodajże.
@grzeniu: jakiś czas temu zajmowałem się tym tematem. tak na szybko procedurka, mojego autorstwa, rysująca zbiór Julii w Basicu Atari i trybie szesnasto-odcieniowym. efekt całkiem niezły. :) ale procedurka bardzo wolna - nie zoptymalizowana, można się pobawić w opytmalizację (F7 w AtariWin rekomendowane :)).
10 GRAPHICS 9+16
15 CRE=0.5:CIM=0.5
20 FOR Y=-100 TO 91
30 FOR X=-40 TO 39
40 N=0
50 ZRE=X*0.075:ZIM=Y*0.025
100 TEMP=ZRE:TEMP2=ZIM
120 ZRE=ZRE*ZRE-ZIM*ZIM
130 ZIM=2*TEMP*ZIM
140 ZRE=ZRE+CRE:ZIM=ZIM+CIM
160 N=N+1
170 IF N=15 THEN GOTO 200
180 IF (ZRE*ZRE+ZIM*ZIM)>8 THEN GOTO 200
190 GOTO 100
200 COLOR N
202 PLOT X+40,Y+100
210 NEXT X:NEXT Y
230 GOTO 230a widziałeś "Pseudo"-Fraktal demo?
http://sources.pigwa.net/?page=1
jest ze źródłówką (brak tylko 1-go pliku).
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 8bit » Fractal generator
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 22 zapytań