mozna by bylo...
Candle ?
"The worth of all people is dependent on how they spend their life making contributions" - Kano Jigoro
FKMC /Fan Klub Malej Czarnej/ @Grey
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Flop 68 Po dwuletniej przerwie wraca Flop!
TURGEN 9.3.0 Kolejna wersja multiplatformowego narzędzia do zarządzania obrazami taśm.
SV 2024 WE - program imprezy Już za tydzień odbędzie się zimowa edycja Silly Venture
Nowa obudowa dla 800XL - zostało 36 dni Niewiele ponad miesiąc do końca kampanii.
Zmarł twórca języka BASIC Zmarł Thomas E. Kurtz twórca języka BASIC
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Rick Dangerous
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mozna by bylo...
Candle ?
tak tak
no ale co na to Candle?
Przestańcie się bawić w półsłówka :) Te "tak tak" to zgoda czy jakiś podtekst :) Electron i Candle są właścicielami praw do VBXE. Lotharek jest chętny kontynuować produkcję w kraju - sorry, ale import ze stanów to masakra, cenowa i czasowa. Pyta grzecznie o zgodę. Krótko: tak czy nie :)
(...)oraz zaimplementowano wsparcie dla VBXE.
Na komputerach z tym układem będzie można mnie podziwiać w wersji z mapą kolorów. Na standardowych konfiguracjach mapa kolorów będzie symulowana za pomocą konarów i lian.
Taka uwaga: świetnie, że gra wykryje sama VBXE i zaoferuje więcej kolorów, ale przydałaby się także opcja wł/wył. podstawowej kolorystyki na ATARI z VBXE, żeby móc zobaczyć/pograć także w zwykłą wersję,
Wystarczy, że przełączysz rdzeń na GTIA - nie musisz przeładowywać, 4 się mieszczą
Tak, "wystarczy" - szczyt ergonomii ;). Przełączanie rdzenia jest średnio wygodne, lepiej byłoby to przełączać na ekranie tytułowym gry np.
Z Candle trzeba na privie, bezpośrednio i konkretnie, a nie przez forum. Taki wniosek wysnułem po procesie zamawiania Ultimate. Z Electronem nie wiem.
Lotharek chyba umie się z nimi tak skontaktować.
A co do ceny w PL, to strasznie mnie ciekawi, w sumie, Lotharek może już zrobił rozeznanie i mógłby jakąś zgrubną podać?
z Lodziem jest wszystko ustalone od 2(?) miesięcy, tylko ja nie dopełniłem tego co powinienem był zrobić (wysłać BOM) stąd reakcja Lodzia, nie ma co drobić więcej w tej sprawie - po prostu muszę coś wysłać
rdzeni mieści się 12
To "tak tak" znaczy, że nie mam nic przeciwko - niech po dogadaniu się z Candle Lotharek robi VBXE dla mas.
Tak, "wystarczy" - szczyt ergonomii ;). Przełączanie rdzenia jest średnio wygodne, lepiej byłoby to przełączać na ekranie tytułowym gry np.
Wystarczy po prostu "nie wykryć" rdzenia fx pomimo jego obecności i sprawa załatwiona, nie trzeba nic przełączać, konfigurować.
... ale przydałaby się także opcja wł/wył. podstawowej kolorystyki na ATARI z VBXE ...
Dobry pomysł. Postaram się aby był zrealizowany.
Jest szansa na tą gierkę w 2k13 ? Było by super.
A moze w Głuchołazach mozna bedzie pograc w jakis nanjowszy preview? :)
lepiej pograć w finalną wersję, bo tak to będzie jak IK+ w wersji numer 36.5 ;)
Witajcie po przerwie atarowscy Przyjaciele.
Tak jak obiecałem będę informował Was o postępach w pracach nade mną.
Niestety prace postępują powoli, dlatego premierę będziemy musieli przesunąć na 2014 rok.
W tej chwili zrobione są następujące rzeczy:
1. Grafika.
Level 1 - 100% + VBXE
Level 2 - 90%
Level 3 - 80%
Level 4 - 0% (na razie tylko konwersja z C64).
2. Muzyka - 90%.
W zasadzie cała muzyka jest zrobiona, brakuje jedynie efektów dźwiękowych oraz kilku dodatkowych utworów podczas gry. W wersji atarowskiej podczas gry, oprócz efektów dźwiękowych, będą dodatkowe utwory zachęcające do grania. Będą one odgrywane na dwóch harfach.
3. Kod - 50%.
Motor do programowych chochlików jest już zrobiony, brakuje jednak AI przeciwników. ;)
Następna zapowiedź będzie zawierała już elementy z drugiego etapu, a jej prezentacja planowana jest na 2k14Q1.
Tymczasem umieszczam kilka grafik (jeszcze z pierwszego etapu).
1. Porównanie mnie na różnych platformach. Kolejno od lewego górnego obrazka:
a) ZX Spectrum,
b) CPC,
c) CPC+,
d) C-64,
e) Atari,
f) Atari + VBXE.
2. Porównanie pomiędzy klasyczną wersją Atari, a wersją z VBXE. Czwarta komnata, pierwszego etapu.
Ryszard, przybywaj! ;)
Świetnie, że standardowa gra bez VBXE będzie wyglądać rewelacyjnie, a wersja VBXE doda odrobinę więcej smaku :)
Jeśli wystartuje w przyszłym roku w Abbucu, gwarantowane 1. miejsce :)
@ironek: na 100% tak bym nie obstawiał... Była już gierka obstawiana na 100%, a zajęła drugie miejsce... Inna sprawa, że obie z Polski były :P (o ile dobrze pamiętam).
a wersja VBXE doda odrobinę więcej smaku
Trochę Cię poniosło z ową "odrobiną", bo wygląda to lepiej niż na CPC, a jest to tylko podkolorowane. ;)
Chodzi mi o to, że cała grafika jest zachowana w tej samej konwencji, ot tu i ówdzie więcej kolorów :) I w sumie fajna jest taka spójność wersji :)
Była już gierka obstawiana na 100%, a zajęła drugie miejsce... Inna sprawa, że obie z Polski były :P (o ile dobrze pamiętam).
Chodzi Ci pewnie o Crownland, który przegrał z Yoompem w 2007.
Jeżeli pojawi się lepsza gra, niż Rick, to chyba tym lepiej. Ale w każdym razie zanosi się na "instant-classic" :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Rick Dangerous
Wygenerowano w 0.026 sekund, wykonano 64 zapytań