widzieliście tą gierkę:
http://www.youtube.com/watch?v=FbZ-chrOgGg
aż niemożliwe, że to na atari xl/xe...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowy firmware 1.5 dla SDrive-MAX Ulepszony tryb szybki i poprawki kaset w nowej wersji firmware
Ice-T 2.8.2 Nowa wersja Ice-T dla 8-bitowego Atari już dostępna - poprawki i nowe funkcje
Galactic Panic - nowa przygodówka na ST Darmowa gra point and click na Atari ST - ponad 100 ekranów przygody.
Nowa wersja ARIFE Tool od PVBest73 Uaktualniono uniwersalne narzędzie do analizy obrazów ROM i dysków Atari
Echa Sommarhack 2025 Podczas szwedzkiego party Sommarhack zaprezentowano kilkadziesiąt produkcji,
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » o kurde
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
widzieliście tą gierkę:
http://www.youtube.com/watch?v=FbZ-chrOgGg
Uwaga, nie karmić trolla!
http://www.youtube.com/watch?v=1ms15UqU … r_embedded
to sobie zobacz jak chodzi na atari z karta turbo na 16 mhz
edit: nakarmilem....
bezrobotny to w co ty grałeś za małolata że tej gry nie widziałeś?
Secon--a nie mam ja twojej atarki gotowej ?
Hej
Własnie przeczytałem emaila, juz odpisuję.
E nie, to znana gra. U nas też ona jest.
http://www.youtube.com/watch?v=1ms15UqU … r_embedded
to sobie zobacz jak chodzi na atari z karta turbo na 16 mhz
A widzisz, dobry pomysł - sprawdzę sobie, jak idzie na 21 mhz.
Teraz nic tylko czekać, jak Bezrobotny odkryje Eidolona...
sprawdzę sobie, jak idzie na 21 mhz.
:) - oczywiście wiesz, że twoje 21 mhz jest wolniejsze od 16mhz na Atari? :P
Jesteś śmieszny i żałosny, jak zwykle.
Mnie to zastanawia dlaczego muzyka jest w standardowym tempie a nie przyspieszona...
Bo pewnie jest na przerwaniach. Każdy proces który jest uzależniony od czasu powinien być synchronizowany jakimiś zegarami/przerwaniami a nie zależeć od cykli procesora. W poprawnie napisanych programach ;)
@lemiel, to proste: bo player działa na zasadzie zależności czasowej. Czas liczony w jednostkach czasu, a więcej szczegółów/ramek - bo dobrze kod jest napisany (licz szczegóły co do ramki - jak się ramka kończy, licz kolejną i wyświetl co masz - tak w skrócie).
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 8bit » o kurde
Wygenerowano w 0.083 sekund, wykonano 65 zapytań