Chciałem wrócic do pewnej gierki z dawnych lat ale jak to w moim wieku bywa pamięć już nie ta ;)
Był mały stateczek którym poruszało się w pionie przez kolejne ekrany w czymś w rodzaju rozległego korytarza lub labiryntu .
Po drodze mieliśmy oczywiście troche wszelkich przeszkadzajek . Było upierdliwe okrągłe coś poruszające się zawsze w jednym kierunku przy krawędzi ścian i przeszkód nigdy przez środek planszy i przy zetknięciu z nami robiło bum , następnie umocowane na ścianach lasery które blokowały przejście labiryntu swoim promieniem .Można było je zablokowac poprzez małe przedmioty - chyba okragłe - których szukało się w korytarzach a potem pchało sie przed stateczkiem ,była tego ograniczona ilosc i trzeba było niezle kombinowac co i kiedy się zablokuje . Poszczególne czesci labiryntu odgradzone były śluzami w kształcie wysuwanej ze ściany drabinki .Otwierało i zamykało się je strzelająć ze stateczku w ich nasadę . Przy ich pomocy można było się odgrodzić od przeszkadzajek .Nie wiem w jakiej kolorystyce była ta gra utrzymana bo miałem wtedy monitor mono .
Będę wdzięczny za informacje .
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.