Hi
Can I use mine logo / signature in the GFX for the Glucholazy?
I think, if can there be a small text - something like "Kozyca or KZC" directly in the picture, or not?
Greetings
Kozyca/Samar
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
RASTER Music Tracker 1.36.0 Nowa wersja popularnego programu RASTER Music Tracker 1.36.0 m.in. wsparcie dla skryptów i dużo, dużo więcej!
Gearlynx 1.2.32 Aktualizacja emulatora Gearlynx z poprawkami VSync i lepszą obsługą kontrolerów.
NGA 0.9.3. Nowatorski asembler 6502 NGA automatyzuje zarządzanie pamięcią 6502, wykrywając błędy w fazie budowy.
Elite FireBird dla Atari 8-bit Zakończono prace nad portem gry Elite w wersji FireBird dla 8-bitowych komputerów Atari.
CAS2Audio 1.0.7 Aktualizacja narzędzia CAS2Audio przynosi odświeżony interfejs i lepszą obsługę plików taśm.
atari.area forum » Scena - 8bit » Glucholazy GFX, can be GFX signed?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Hi
Can I use mine logo / signature in the GFX for the Glucholazy?
I think, if can there be a small text - something like "Kozyca or KZC" directly in the picture, or not?
Greetings
Kozyca/Samar
The rule of most Polish parties was - "the works like music and graphics must not be signed, however the credits can be revealed after pressing HELP, SHIFT or so".
So maybe prepared both signed and unsigned version.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 8bit » Glucholazy GFX, can be GFX signed?
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 44 zapytań