Odp: Silly Venture 2k17 - uniting the Atari community since 2k!
Oj, Pin, tu muszę się z Tobą nie zgodzić niestety. Nie zawsze "publikowałeś" od razu... ;(
Ale fakt, prace powinny być w wersji z party...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPemu 1.06 Od rana dostępna jest najnowsza wersja emulatora konsoli Atari Jaguar
Atari ST Harddisk Menu Zapowiedź prezentacji użytecznego "launchera" do programów dla Atari ST.
FujiCup - przypomnienie Konkurs FujiCup to okazja dla programistów, którzy chcą pokazać swoje umiejętności w tworzeniu gier na ośmiobitowe Atari.
Studia podyplomowe z retrocomputingu Program studiów ma obejmować m.in. platform studies i przegląd ważniejszych polskich i zagranicznych platform komputerowych.
Silly Venture 2023SE - invitka na XL/XE Pierwsza invitka na letnią edycję atarowskiego Silly Venture party w Gdańsku
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Oj, Pin, tu muszę się z Tobą nie zgodzić niestety. Nie zawsze "publikowałeś" od razu... ;(
Ale fakt, prace powinny być w wersji z party...
Publikacja po party to reguła, tak jest zawsze - każde entry zostaje wystawione do sieci, chyba, że nie było pokazane w compo bo nie przeszło preselekcji albo przysłane zostało zbyt późno itditd, to wtedy się go nie publikuje i autor może je wystawiać w innych party
Ostatnio edytowany przez Creonix (2017-12-15 19:58:40)
Dracon napisał/a:Achaaa, to teraz widzisz Pin jak to jest kiedy długo czeka się na stuff z party, który gdzieś się u kogoś "kisi" na (twar)dysku... Nie było tak przypadkiem kiedyś u Ciebie?
Stuff miałem ZAWSZE wprost po kompotach - opracowany tak że bez niczego można to było publikować. Zresztą zwykle "kilku zaufanych" otrzymywało paczki momentalnie po kompo :) Ja nie wstrzymywałem nigdy niczego.
Nie dziwota, że miałeś od razu stuff, skoro prowadziłeś komeptyszyns i wszystko leżakowało na compo-maszynie, zwanej pieszczotliwe srAtari. :P
Chodzi mi o to, ze teraz wiesz jak to jest z czekaniem na "owoce zlotu", bo faktycznie zdarzało Ci się jednak coś puścić ze zwłoką...
Dracon - jeśli organizator zlotu wstrzymywał stuff, to tak było. Raz miałem może 3 dniowy dilej związany z tym, że zwinąłem sprzęt i zanim się to podłączyło w domku, to ho - ho, to nie wiem czy to Wapniak nie był czasem ;)
Kochani, z małym poślizgiem (za co przepraszam) ogłaszam osobę, która dostanie zwrot wejściówki za ostatnie SV2k17. Jedną z zasad umieszczenia bannera dotyczącego party na "Atari Area" jest przekazanie jednej darmowej wejściówki dla uczestnika eventu. Umówiliśmy się z Delym, że wybiorę "bezstronną" osobę, która następnie wylosuje liczbę od 1 do 207. Warunek? Jeden podstawowy - osoba wylosowana (co zrozumiałe) musi mieć konto na "Atari Area". Osobą "losującą" został Rafał Nowaczuk (maly_swd). Przez telefon podał liczbę 128 oraz "dodatkowe" - 64, 32, 16, 8 i 2.
Dopiero dwójka okazała się szczęśliwą liczbą (pod pozostałymi znajdowały się osoby z zagranicy bądź nie mające konta na Atari Area). Zwrot wejściówki otrzymuje kolega Player/Suspect :) Gratulujemy :)
Ostatnio edytowany przez grey/msb (2017-12-22 18:42:37)
U yeaaa :)
Całe życie drugi ;)
Gratulacje!
Ukazało się demko z drugiego miejsca na SV w kategorii Atari Falcon Demo Compo:
http://www.pouet.net/prod.php?which=73219
A tutaj recenzja RoboMechanik na VCS z SV2k17...
Hmm party, party i po party, święta, nowy rok... no ale co z produkcjami?
Doliczyłem się, że brakuje 16 produkcji. Wszyscy autorzy coś poprawiają? Co prawda patrzyłem tylko na demozoo.org
więc jeżeli coś z n/w listy jest jednak online to poproszę o link.
a brakuje:
Fo3o demo:
- 1. "Bird To Be Alive"
- 4. "Straw Feminist Says No!"
fo3o gfx:
- 1. "Birds of Prey"
fo3o 4k:
- 1. "Mandel"
fo3o game:
- 1. "Supa Zazai Da"
jaguar demo:
- 1. "JagNES Invitation"
st demo:
- 1. "Rise Of The Blackstorm"
- 5. "Deja Vu"
- 8. "Try Harder"
- 9. "Maggie Team Want Your Articles"
Wild:
- 10. "Nova Invitro"
- 14. "Escape"
- 15. "Last Party Invitation"
- 17. "TanieBary"
- 18. "AtariBASIC"
- 19. "Atariki"
Ja osobiście czekam na moim zdaniem 2 najlepsze prodki tej edycji czyli dema Dune i MSB. Nie pospieszam, lecz motywuję;)
Chciałbym przypomnieć:
Prace wystawione na konkursach będą opublikowane na stronie sillyventure.eu w formie zaprezentowanej podczas konkursów najpóźniej w dniu następnym po ogłoszeniu wyników. Autorzy mogą oczywiście upublicznić później wersję "final"swoich prac, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Wszystkie prace posiadają status freeware. Uczestnicy wyrażają również zgodę na publikację ich prac w ramach zbiorczych "Silly Venture Packów" na stosowne platformy sprzętowe.
Spokojnie, pójdą na kompo przy następnej edycji :P
Dobrze ze to SV bo tutaj chociaż beda ludzie na compo :)
.. jak patrzę po avatarach .. to miewam wątpliwości :)
tak - i dzięki temu nie trzeba być na party i płacić wejściówki :)- Ale czy to dobra metoda na marketing imprezy? :P
tak... duch sceny, non profit
niestety, niektorzy postscenowcy calkowicie sie zagubili i skrecili w strone komerchy, powolutku, niewinnie... uczestnik zdalny za piniondz ;-)
na szczescie SV pielegnuje chlubna tradycje prawdziwej Sceny i mam nadzieje takie pomysly nikomu tam do glowy nie przyjda :D
Ostatnio edytowany przez xxl (2018-01-16 23:20:35)
wiesz, niektórzy są postscenowcami a niektórzy nigdy na tej scenie nie byli. :D
xxl: nie rozumiem czemu oglądałeś SV na streamie skoro byłeś na miejscu, cóż, niektórzy widać tak wolą :P
pin: cóż za przeoczenie. Dlatego, na następnym SV, stream będzie płatny specjalnie dla Ciebie :P
Ostatnio edytowany przez Adam Klobukowski (2018-01-17 08:16:17)
Eeeeetam.. stream był potrzebny dla żony xxl-a żeby widziała że jest bezpieczny. Dotyczy to większości partowiczów. W ten sposob żony łatwiej puszczają na taki wyjazd. Reasumujac : free stream = wieksza frekwencja na party :)
Ostatnio edytowany przez pablozp (2018-01-17 08:34:05)
Eeeeetam.. stream był potrzebny dla żony xxl-a żeby widziała że jest bezpieczny. Dotyczy to większości partowiczów. W ten sposob żony łatwiej puszczają na taki wyjazd. Reasumujac : free stream = wieksza frekwencja na party :)
Informacja o tym, że większość imprezowiczów jest uzależniona decyzyjnie od żon nie jest informacją optymistyczną :> Na szczęście do tego grona większości nie należę więc się nie martwię, a streama zapisanego w sieci oglądam wyrywkowo po powrocie i czasami zobaczę w nim siebie.
Chciałbym przypomnieć:
Prace wystawione na konkursach będą opublikowane na stronie sillyventure.eu w formie zaprezentowanej podczas konkursów najpóźniej w dniu następnym po ogłoszeniu wyników. Autorzy mogą oczywiście upublicznić później wersję "final"swoich prac, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Wszystkie prace posiadają status freeware. Uczestnicy wyrażają również zgodę na publikację ich prac w ramach zbiorczych "Silly Venture Packów" na stosowne platformy sprzętowe.
Willy, sprawa nie jest taka prosta (i oczywista) jak się wydaje. Owszem, był taki zapis (to samo dotyczy deadline'ów odnośnie prac na compo) i regularnie jest on "łamany" przez część osób. Stajemy niestety przed dylematem "co robić?". Jeśli autor wysyła mi pracę i prosi w treści o więcej czasu "po party" na jej dokończenie (a wiem, że pracuje nad nią w wolnych chwilach od miesięcy), to zawsze się do takiej prośby przychylę. Czasami nawet ktoś pisze wprost - że praca "w takiej" formie nie może zostać puszczona w sieć od razu po party. I tutaj również będę na tak, dając więcej czasu na jej dokończenie. Nie chcę odrzucać niczyjej pracy, ponieważ często życie prywatno-zawodowe powoduje, że większość rzeczy związanych z hobby odkłada się na sam koniec. Stąd też liczba laptopów na party i ludzi kodujących do ostatniej chwili. Na SV2k17 nie zostało wystawione jedno bardzo fajne intro 96k na ST, ponieważ autor przeczytał, że musi oddać pracę na 2 tygodnie przed party - a skończył tydzień później (dowiedziałem się o tym po SV). Szkoda.
W tym miesiącu będzie udostępniona reszta brakujących prac (nie jest ich już wiele). Po co więc ten zapis? Ponieważ chcielibyśmy zminimalizować to zjawisko.
Podobny dylemat miał organizator Sommarhack 2017 (Szwecja), gdzie ludzie wyczekiwali zwycięskiego dema na ST grupy "SMFX". Cytaty:
"Yeah, what happened to that demo?
I think it's kind of annoying when a demo enters and wins a compo, but then somehow it isn't released?
If it's good enough for the compo, it's good enough to be released!"
I odpowiedź organizatora, Evl/DHS:
"Hello.
As the organizer, I've had more people tell me about the frustration when a demo is not released immediately. Which, I guess, is understandable.
But for me, the icing on the cake for a party is to have a great demo in the competition. And when the enemy (that's SMFX!) asks for a month to finish their demo after the party, it's always a yes from our side. It's egoistic, but we choose our party over the Pouet flock of wolves. It won't change, I'll take that frustration any day to have the best Atari demo of the year at our party :-)
I would also like to point out that Sommarhack is more like a bunch of friends meeting up than your regular big demo party. We know the guys and if they say the demo will be out in a little bit, we trust them. I understand that f.ex. Assembly want stuff released immediately as they hand out significant prizes.
However, if the bad guys go AWOL, we have the party version locked up in a secure valve..."
...i to tyle w temacie :) nic dodać, nic ująć.
Ostatnio edytowany przez grey/msb (2018-01-17 13:20:16)
Strony Poprzednia 1 … 10 11 12 13 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.341 sekund, wykonano 9 zapytań ]