1

Temat: port flaszowej gierki

Witam,

http://www.jarkey.net/playgames/crabs_game.htm

zrypalem to na c, wydaje mi sie ze niepowinno byc problemow z przepisaniem na assa 6502 (podobnie zrobilem z sudoku). do piatku powinienem skonczyc :-) przenosic glowne procedury. tak mysle ze w piatek pokaze dzialajacy program.

apel:
potrzebuje muzyczki :-) ktos chetny?

milo posluchac uwag np jakiego trybu uzyc, w jaki sposob i czy umozliwic dodawanie wlasnych plansz,
czy poruszac krabami czy moze czyms innym :-) (moze skorpion! ?), moze jakis przyklad graficzki ?

pozdrawiam


---
wstajemy na paluszkach i wkrecamy zaroweczki.

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-15 08:32:58)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

2

Odp: port flaszowej gierki

xxl napisał/a:

czy poruszac krabami czy moze czyms innym :-)

butelkami po winie smile

3

Odp: port flaszowej gierki

fajnia gierka smile

butelki po winie powinny byc na miejscu smile

4

Odp: port flaszowej gierki

A może ktoś wystawić tego swf-a na www, albo przesłać mi mailem? Bo w kołchozie mi się strona dodała do SurfControla nie wiedzieć czemu tongue

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

5

Odp: port flaszowej gierki

http://www.ebaumsworld.com/games/crabs.html tu tez jest. eeee butelki tongue

...

plansze gry mam juz prawia gotowa, tryb 5 antica.

do popoludnia (jak w pracy bedzie spokoj) powinienem opublikowac juz conieco.

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-15 11:20:34)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

6

Odp: port flaszowej gierki

http://atari.pl/scorpions.xex

sterowanie kursorami

narazie tyle. niema zrobionego wybierania leveli, procedury game over i sukces sa ale.. moze jutro sad
procedura wyswietlania jest do poprawy - jak juz bede mial grafike pozmieniam.

brak muzyki sad((((((((

grafika - moze do piatku cos narysuje

uwagi?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

7

Odp: port flaszowej gierki

jak grafa bedzie na takim poziomie jak w Sudoku to dostaniesz butelką przez łeb

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

8

Odp: port flaszowej gierki

Teba zazdrości, że ktoś pisze w 2 tygodnie a nie 3 lata wink I nie używa G2F wink

Sikor umarł...

9

Odp: port flaszowej gierki

i nie robi "depacking" przy każdym wciśnięciu czegokolwiek, wystawiając przy tym krzaki na ekran...

"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." (Richard Feynman)
and... "Physics is to mathematics as sex is to masturbation." (podobno również R.F.)

10

Odp: port flaszowej gierki

widać Tebe jest bardziej ambitny od większości

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

11

Odp: port flaszowej gierki

grafika, moze cos takiego:

http://www.atari.pl/scorpions.bmp

jest ktos chetny na plansze tytulowa i muzyke do gry?

pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-16 08:37:07)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

12

Odp: port flaszowej gierki

nie obiecuje niczego; ostatnio miewalem pomysly - wiec praca na forever jest. Jest fragment nastepnego kawalka - niemniej jednak- musze znac wymagania - ile max na ramke - i czy moze byc TMC - player w uproszczonej wersji bez instrumentow z dodatkowa obwiednią, 8 chn.

Co to jest? To przecież ATARI! ... Atari? - co pan, ja nie jestem rolnikiem ;)

13

Odp: port flaszowej gierki

@$#&^*%$ a skad mam wiedziec? dzis sprawdze ile czasu ramki zajmuje program.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

14

Odp: port flaszowej gierki

A czemu tryb $5 Antica?

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

15

Odp: port flaszowej gierki

malo zajmuje, stawiajac kolo siebie 2 znaki mamy 8x8 w 4 kolorach - pixel proporcjonalny a przeciez obracamy robala w kazdym kierunku - latwo narysowac.


co do muzyki. nic nie zakladam, ale czy bede umial podpiac jakas wypasna procke odgrywania? moze cos prostrzego?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

16

Odp: port flaszowej gierki

W $4 też jak postawisz dwa znaki obok siebie to masz 8x8 wink A dodatkowo masz wtedy 5 kolor. Poza tym ma ktoś jakiś edytor znaków do tego trybu? Do $4 i $2 jest elegancki G2F.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

17

Odp: port flaszowej gierki

przy $4 masz 8x8 ale dalako mu do kwadrata. przy $5 piaty kolor tez jest.

elegancki g2f moze niema tego trybu ale mozna konwertowac g2f a robic w dowolnym gwintowym edytorze.

za duzo gadasz ;-) zrob czolowke w g2f i trybie antica 4.


--- dodane

http://atari.pl/scorpions.obx

poprawione procki - wiecej widac na ekranie
migniecia i smieci w ostatniej lini potrzebne do debugowania.

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-16 11:13:24)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

18

Odp: port flaszowej gierki

To ja Ci zrobię te skorpiony w $4, a Ty se przekonwertujesz na $5, a tak zwanym międzyczasie tebe dorobi tryb $5 do g2f wink

-- edit

http://img491.imageshack.us/img491/2796/scorpions1pl.th.gif

Po lewej jest miejsce na teksty, kto za co jest odpowiedzialny, dorobi się jak będzie wiadomo. Może być? Na szybko było robione więc proszę o miażdżącą krytykę tongue

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

19

Odp: port flaszowej gierki

jak dla mnie ZAJEBISTE !

kiero ... Ty masz kurde talent ... ja pier**** ! smile

20

Odp: port flaszowej gierki

kiero: fontmaker (ten atarowski) - w bazie plików big_smile

G - wybór edytowanego trybu graficznego.

Ostatnio edytowany przez miker (2006-02-17 05:53:20)

I Ty zostaniesz big endianem...

21

Odp: port flaszowej gierki

dely napisał/a:

Może być? Na szybko było robione więc proszę o miażdżącą krytykę tongue

No ostatecznie mogę powiedzieć że... Zarąbisty rysuneczek na planszę tytułową wink Proponuję dorobić animowany błysk w oqu wink

Sikor umarł...

22

Odp: port flaszowej gierki

envision tez chyba ma edycje we wszystkich trybach tekstowych atari ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

23

Odp: port flaszowej gierki

Envision tak zasysa, że brak mi słów tongue

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

24

Odp: port flaszowej gierki

Nowsza wersja pixa:

http://images3.fotosik.pl/23/ajnk88kjrr6kbw1nm.gif

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

25

Odp: port flaszowej gierki

imo, ten obrazek slabszy od poprzedniego.

-edit,
znaczy kolory sie cos zmienily na niekorzysc