126

Odp: jest szansa na port gry...

Wydaje mi się że szybkość spadania a płynny scrolling to dwie osobne sprawy. Fakt - płynny scrolling może efektowniej by wygladał. Tyle że prawdopodobnie wymaga to sporych zmian w kodzie. Natomiast szybkość opadania klocków można chyba dosyć łatwo zmniejszyć zmniejszyć pozostawiając resztę tak jak jest. Możnaby np. Zostawić szybkość opadania taką jak na 1 poziomie, bądź jeszcze ją nawet nieco zmniejszyć,  a zwiększać trudność zwiększając liczbę nierozwiniętych kwiatów i doktorów czerwonych. Poza tym myślę że ciekawiej by było gdyby gry nie zaczynało się od nowa po każdym poziomie, ale grałoby się w sposób ciągły. Tzn. Po skończeniu poziomu dostawałoby się bonus punktowy jak obecnie tyle że studnia nie opróżniałaby się, tylko grałoby się dalej, a trudność by wzrastała. Wydaje mi się że gameplay by na tym zyskał.

Ostatnio edytowany przez Urborg (2006-05-25 19:43:43)

127

Odp: jest szansa na port gry...

Nie tylko efektowniej, ale pomyśł studnia ma np. 20 znakow wysokosci, opoznienie spadania wynosi 6 ramek, klocek spadnie na dno studni po 20*6=120 ramkach.

Teraz scroll co 1 linie, 20x8=160x6=960 ramek.

Zagraj w FlowerManie a potem w Getris'a, klocki w Getris sprawiaja wtedy wrazenie ocieżałych :)

Paniczne odkładanie kwiatków raz na lewo, raz na prawo niewiele ma wspólnego z umysłowa rozrywką.

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

128

Odp: jest szansa na port gry...

tebe napisał/a:

Paniczne odkładanie kwiatków raz na lewo, raz na prawo niewiele ma wspólnego z umysłowa rozrywką.

Tu się w pełni zgadzam.

tebe napisał/a:

studnia ma np. 20 znakow wysokosci, opoznienie spadania wynosi 6 ramek, klocek spadnie na dno studni po 20*6=120 ramkach.

Teraz scroll co 1 linie, 20x8=160x6=960 ramek.

Mi chodziło jedynie o to, że można zmniejszyć szybkosć spadania bez wprowadzania płynnego scrolingu. Po prostu wystarczy zwiększyć opóźnienie. Co prawda wtedy fakt że kwiatki poruszają się skokowo będzie bardziej widoczny, ale szybkość opadania się zmniejszy, a o to głównie chodzi.

Btw. Getris to całkiem fajna gierka ale brakuje mi w niej opcji wyłączenia interlacu ;-). Niestety przeplot masakrystycznie haracze oczy :-( (szczególnie pod emulcem na monitorze LCD).

129

Odp: jest szansa na port gry...

http://atari.pl/flower1.obx

szybkosc na poziomach 1,2,3 taka sama jak na poziomie 1 w poprzedniej wersji (spacerek)
poziom 4 szybkosc jak na poziomie 3 poprzedniej
poziom 5 - || - 4 poprzedniej
poziom 4 i 5 dostaly extra 10 kwiatkow do usuniecia

zawsze mozna gre podrasowac... przyklad na zmieniajace sie panele do leveli np.

http://atari.pl/panelb.jpg


pare kilo ;) wolnego miejsca jeszcze jest, moze zmienic troche dli i woda bedzie falowac ...

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-05-26 08:59:30)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

130

Odp: jest szansa na port gry...

No pewnie, jak woda faluje to zawsze jest przyjemniej :)

131

Odp: jest szansa na port gry...

Na nowej wersji gra się o wiele przyjemniej. Jest w końcu czas żeby coś pokombinować i pobawić sie w układanie kwiatków. Może by tak dodać w ogóle więcej leveli? Zmieniające się panele to fajny pomysł, falująca woda,... może jeszcze migoczące gwiazdy? - byłoby miodzio :)

132

Odp: jest szansa na port gry...

beda (moze) wydane zbiorcze poprawki.

zauwazone, poprawione, nieopublikowane:

1. po zaladowaniu gry bylo migniecie PM - fixed

2. ladowanie 6kb zduplikowanych danych i alternatywnych klockow zliczania leveli (nie wykorzystywanych) - fixed (gra jest krotsza o 6 kb)

3. czasem gubil pierwsza klatke animacji spiacego kwiatka (migniecie - dalo sie zauwazyc) - fixed, teraz jest duzo plynniej

---
4. zmieniony kolor tla na czarny powyzej i ponizej PF

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-05-27 18:04:34)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

133

Odp: jest szansa na port gry...

Service packi service packami, a ja i tak nie moge przejsc drugiego levelu. No ale juz troche lepiej :)

134

Odp: jest szansa na port gry...

Levis podaj rękę. Jesteśmy spod jednej gwiazdy.

135

Odp: jest szansa na port gry...

Moge sie nawet stuknac kielonami na Quascie ;)

136

Odp: jest szansa na port gry...

komu sie jeszcze nie znudzilo najnowsza raczej ostateczna wersja - najwazniejsza zmiana to prawidlowa animacja budzenia spiacych i wywalenie includow z duplikatami zestawow przez co gra jest krotsza do zaladowania.

adres: http://atari.pl/flower.obx

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

137

Odp: jest szansa na port gry...

:).... Fuuuu je nie luuuuubięęęęęę......

138

Odp: jest szansa na port gry...

Nie wierzyłem w to, co tu wypisujecie, ale jak zagrałem, to szok. Może niełatwa, ale wyczesana giera! Szacun dla autorów!

(zwłaszcza fajnie wygląda jak włączy się atract ;) )

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

139

Odp: jest szansa na port gry...

xxl - a jest mozliwosc dostania tej gierki na email (wraz z calym devkitem, na ktorym ja tworzyles, czyli kompiluje, cos tam sie sklada i dziala itp)? bo jak tak, z checia (o ile nie masz nic przeciwko;) dodam jakas pi* do niej, bo mase takich gier na konsolach/arcade kiedys gralem i lubie;)

140

Odp: jest szansa na port gry...

zrodel nie upublicznie... przynajmniej jeszcze nie.

a co chcialbys dodac? moze da sie cos w tym temacie zrobic.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

141

Odp: jest szansa na port gry...

Ja bym sugerował pobawienie się trochę kolorami, bo obecnie sama plansza wygląda jak cmentarz, nie ogródek. Kwiatki szare i brązowe mimo wszystko ładne nie są. Czasami fajne kombinacje wychodzą właśnie z atracta. :) W skrajnym wypadku config do kolorów byłby niegłupim pomysłem.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

142

Odp: jest szansa na port gry...

litosci...

ja juz jestem w innej bajce

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

143

Odp: jest szansa na port gry...

Co nie zmienia faktu, że kolorowanie na grzybie źle się kończy.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

144

Odp: jest szansa na port gry...

Mi się kolorki podobają, przynajmniej na emulcu. Nie przejmuj się XXl, dopóki nie wypuścisz czegoś w stylu "flower mania konstruktor" nie uda cię wszystkich zadowolić ;)

Ostatnio edytowany przez Urborg (2006-05-29 15:05:59)

145

Odp: jest szansa na port gry...

Epi, lepiej skonfiguruj swój TV :)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

146

Odp: jest szansa na port gry...

tebe: nie mam telewizora! :)
Jakbyś nie regulował, kwiatki brązowe i tak wyglądają jak zbędne produkty przemiany materii.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

147

Odp: jest szansa na port gry...

https://obrazki.elektroda.pl/8180521300_1602770742_thumb.jpg

:-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

148

Odp: jest szansa na port gry...

Czyżby szykuje się re-edycja Twoich gier?
Zgaduję, że wydawcą będzie Retronics. :)

work ^ buy ^ consume ^ die

149

Odp: jest szansa na port gry...

No chociaż raz okładka do gry xxl-a, która mi się podoba:-)

150

Odp: jest szansa na port gry...

Czy na U1MB gra odpali? ;))

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info