Wydaje mi się że szybkość spadania a płynny scrolling to dwie osobne sprawy. Fakt - płynny scrolling może efektowniej by wygladał. Tyle że prawdopodobnie wymaga to sporych zmian w kodzie. Natomiast szybkość opadania klocków można chyba dosyć łatwo zmniejszyć zmniejszyć pozostawiając resztę tak jak jest. Możnaby np. Zostawić szybkość opadania taką jak na 1 poziomie, bądź jeszcze ją nawet nieco zmniejszyć, a zwiększać trudność zwiększając liczbę nierozwiniętych kwiatów i doktorów czerwonych. Poza tym myślę że ciekawiej by było gdyby gry nie zaczynało się od nowa po każdym poziomie, ale grałoby się w sposób ciągły. Tzn. Po skończeniu poziomu dostawałoby się bonus punktowy jak obecnie tyle że studnia nie opróżniałaby się, tylko grałoby się dalej, a trudność by wzrastała. Wydaje mi się że gameplay by na tym zyskał.
Tony Do It! Świąteczny prezent od Monochrome Productions to grywalne demo nowej przygody Tony'ego na Atari.
Nowy shooter od Shantiego Shanti prezentuje prototyp poziomej strzelaniny wykorzystujący mnóstwo kolorowych, animowanych przeciwników.
Aktualizacja BigPEmu do wersji 1.21 Nowa wersja emulatora Atari Jaguar z obsługą BigMaster oraz nowymi funkcjami dla skryptów audio.
The Best of Atari XL/XE demoscene music Premiera płyty winylowej pod tytułem "The Best of Atari XL/XE demoscene music, vol. 1" na Last Party!
Bagman Comes Back na Atari 8-bit Bernd Spautz pracuje nad portem gry z C64. Zobacz postępy w pracach nad tą klasyczną grą zręcznościową.
