Wydaje mi się że szybkość spadania a płynny scrolling to dwie osobne sprawy. Fakt - płynny scrolling może efektowniej by wygladał. Tyle że prawdopodobnie wymaga to sporych zmian w kodzie. Natomiast szybkość opadania klocków można chyba dosyć łatwo zmniejszyć zmniejszyć pozostawiając resztę tak jak jest. Możnaby np. Zostawić szybkość opadania taką jak na 1 poziomie, bądź jeszcze ją nawet nieco zmniejszyć, a zwiększać trudność zwiększając liczbę nierozwiniętych kwiatów i doktorów czerwonych. Poza tym myślę że ciekawiej by było gdyby gry nie zaczynało się od nowa po każdym poziomie, ale grałoby się w sposób ciągły. Tzn. Po skończeniu poziomu dostawałoby się bonus punktowy jak obecnie tyle że studnia nie opróżniałaby się, tylko grałoby się dalej, a trudność by wzrastała. Wydaje mi się że gameplay by na tym zyskał.
Echa Sommarhack 2025 Podczas szwedzkiego party Sommarhack zaprezentowano kilkadziesiąt produkcji,
MadPascal 1.7.3 już dostępny Nowa wersja kompilatora MadPascal przynosi poprawki i optymalizacje
Echa Lost Party 2025 Wyniki, zapis wideo oraz stuff.
Lost Party 2025 startuje już jutro W Licheniu Starym rusza zlot fanów 8-bitowych komputerów
zeST 20250627 - Atari ST w FPGA z turbo! Nowa wersja zeST z trybem turbo 50 MHz i poprawkami Shiftera i MFP