Wydaje mi się że szybkość spadania a płynny scrolling to dwie osobne sprawy. Fakt - płynny scrolling może efektowniej by wygladał. Tyle że prawdopodobnie wymaga to sporych zmian w kodzie. Natomiast szybkość opadania klocków można chyba dosyć łatwo zmniejszyć zmniejszyć pozostawiając resztę tak jak jest. Możnaby np. Zostawić szybkość opadania taką jak na 1 poziomie, bądź jeszcze ją nawet nieco zmniejszyć, a zwiększać trudność zwiększając liczbę nierozwiniętych kwiatów i doktorów czerwonych. Poza tym myślę że ciekawiej by było gdyby gry nie zaczynało się od nowa po każdym poziomie, ale grałoby się w sposób ciągły. Tzn. Po skończeniu poziomu dostawałoby się bonus punktowy jak obecnie tyle że studnia nie opróżniałaby się, tylko grałoby się dalej, a trudność by wzrastała. Wydaje mi się że gameplay by na tym zyskał.
ICE-T 2.76 alpha 9 Nowa wersja zaawansowanego emulatora terminala
Street Fighter 2 na Atari - prace trwają W najnowszym materiale wideo autor zaprezentował aktualny stan rozgrywki.
Jurassic Spark - wersja finalna Podczas Grawitacji zaprezentowano wersję uproszczoną, pozbawioną kilku kluczowych elementów, które teraz zostały dodane.
ABBUC Software i Hardware Compos Ogłoszono coroczne konkursy.
Atari ANTIC Displaylist Designer Nowe narzędzie dla twórców oprogramowania na Atari 8-bit.