1

Temat: Kushchuck

http://www.youtube.com/watch?v=KJfW3hrzAz8

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

2

Odp: Kushchuck

No to Fox masz przerąbane u kierownika :)... mało że adres nie skrócony przez TINĘ ;-) to jeszcze zamiast w "dwulinijkowcu" wpisać URL'a to ty tworzysz OFF Topicowy temat :)

pozdrawiam wszystkich króli OFF Topicu ;-)

ps. Tak apropos:

     [ Jakie jest najlepsze zdjęcie trenera Janasa ?]
     [ zdjęcie Dudka ]
     :)

Ostatnio edytowany przez Mariusz Zając (2006-05-31 08:55:10)

Zajec/sword ;)

3

Odp: Kushchuck

dlaczego? ten gol przejdzie do historii :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

4

Odp: Kushchuck

Jakie jest najlepsze zdjęcie Rasiaka?

Zdjęcie z boiska.

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

5

Odp: Kushchuck

Nie znam się na tym, ale chyba chodzi o jakiś dobry lol. :]

ps. A po jaką cholerę skracać linki na forum? Przynajmniej widać, czego można się spodziewać po takim linku.

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

6

Odp: Kushchuck

a co to za mecz? to juz odpadlismy z mistrzostw świata?

Odp: Kushchuck

gdzie dudek ??? matko i corko z czym do ludzi

World f**k Olympique Marseille & Legia Warszawa i Sochi 2014

8

Odp: Kushchuck

laoo/ng napisał/a:

to juz odpadlismy z mistrzostw świata?

Jeszcze nie, ale już wiadomo, z kim spotka się reprezentacja Polski po meczach grupowych.

Z kibicami na Okęciu.

:)

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

9

Odp: Kushchuck

Na forum nie skracamy, chyba, że link ma 3 miliony znaków :)

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

10

Odp: Kushchuck

Rozumiem, że powyżej 3 miliona link staje się ujemny...? ;)

Sikor umarł...

11

Odp: Kushchuck

Windows się wiesza. :)

https://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

12

Odp: Kushchuck