Temat: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

Mój kolega Tygrys (ze Spectrum i Amigi)
prosi o kontakt na maila: tygrys AT waw DOT pdi DOT net
koderów atarowskich w celu stworzenia grupy multiplatformowej:

"Jakis czas temu mialem pomysl aby stworzyc jakas miedzyplatformowa
grupe, ktora w swoim tempie pisalaby gry itp."

Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się o detale, to niech pisze na wskazanego wyżej maila.

Trzy najpopularniejsze w Polsce platformy 8-bit: Piwo, Wino i Wódka.
http://ym-digital.i-demo.pl/ - http://yerzmyey.i-demo.pl - https://soundcloud.com/yerzmyey
ŻADEN DOBRY UCZYNEK NIE UJDZIE BEZ KARY.

2

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

Grupa multiplatformowa... były takie projekty.... była amigowa grupa Whelpz i przez chwilę działała jej atarowska sekcja, ale g.... z tego wyszło... commodorowski Samar zrobił seksję atarowską.... i słuch po nich zaginął..... jedyne znane mi skuteczne przypadki grup multiplatformowych, to były grupy które tworzyły zarówno na małe Atari jak i na duże Atari: Shadows, Cobra czy Pandemonium.... ale oczywiście oczywiście krzyżyk na drogę, może teraz coś takiego wypali, kto wie ;)

3

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

te Mac; zdaje się że w Whelpz to nawet sam miałeś epizod? czy się mylę? chyba pominąłeś jedna z lepszych grup ever w historii wszelkich platform a mianowicie The Black Lotus (ST,Falcon,Amiga,PC), że przez grzeczność o Oxygene nie wspomnę...choć pewnie jeszcze by się coś znalazło.

Ps. Pandemonium teraz siedzi/siedziało na GBA i PDA czy innych Java-ch.

Ostatnio edytowany przez gepard (2007-06-13 20:42:54)

gep/lamers^dial

4

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

Po prostu skupiłem się na polskich grupach ;) A co do wątku z Whelpz - rzeczywiście, maczałem w tym palce ;)

A co do produkcji TBL na Falcona... z formalnego punktu widzenia były, ale wstyd, że coś takiego było firmowane logiem TBL-u ;)

5

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

Na Atari nie ma sceny...


@MacG, a czym sie zasuzyla dla sceny atari gupa Whelpz, bo nie przypominam sobie...

Ostatnio edytowany przez vulgar (2007-06-13 22:50:50)

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///

6

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

vulgar napisał/a:

Na Atari nie ma sceny...

A co Szanowny Kolega raczył zrobić dla tejże, że pozwala sobie na takie stwierdzenie?

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

7

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

vulgar: przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post

8

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

tygrys? od amigi? - przypomina mi sie pod ksywa tygrys lubelski grafik, ktory poprostu pieknie pikselowal. moze ten sam?

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

9

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

Tiger/Lechia Dzierżoniów cos tam skrobał na atari i amidze

Ostatnio edytowany przez gepard (2007-06-14 16:38:00)

gep/lamers^dial

10

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

dely napisał/a:
vulgar napisał/a:

Na Atari nie ma sceny...

A co Szanowny Kolega raczył zrobić dla tejże, że pozwala sobie na takie stwierdzenie?

Stwierdzxenie wprawdzie nie do konca moje, chociaz w zasadzie mozna sie pod tym podpisac, aczkolwiek zawsze mimo takich stwierdzen staralem sie i cos robilem. Od roku 1993 zaczynawszy swoja przygode z szeroko rozumiana scena... tak jak moglem i na tyle na ile bylo to mozliwe. Poczawszsy od popelnienia gubej ilosci grafiki, prze pixunki po wspoludzial i wydawanie magow, zinow itp. itd.

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///

11

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

A autorem stwierdzenia: "Na atari nie ma sceny" jest niejaki pan Nemezis, a słowa wygłosił w Ornecie na QuaST-cie 96... tekst ten utrwalił Cedyn w tymże modułku, a głosów oprócz Nemezisa użyczyli Winio i Spiryt (później Ozee).

Aha, ze względu na obecność słów niecenzuralnych, osoby niepełnoletnie prosimy o to, żeby nie słuchały tego modułu ;)

Ostatnio edytowany przez macgyver (2007-06-14 19:10:36)

12

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

macgyver napisał/a:

Grupa multiplatformowa... były takie projekty.... była amigowa grupa Whelpz i przez chwilę działała jej atarowska sekcja, ale g.... z tego wyszło... commodorowski Samar zrobił seksję atarowską.... i słuch po nich zaginął.....

Oj tak. Tu zadziałała siła odległości. Dyskietki ze stuff'em gineły na poczcie, ugrhh.... Ramos nie miał siły perswazji by skrzyknąć oddalonych od siebie ziomali by tworzyli jeden projekt. Sero codował demo, Qwerty skrobał graficzkę, ja pisałem ViaCopy... Gdyby nie Madmam, to dalej czytałbym ogłoszenia na TVP2 w Telegazecie kto jaki ma sprzęt (mam na myśli komputerowy ;) )

Tak czy inaczej nie popełniajcie błędu Samaru.
Nie ma jak pomysły w qpie z browarkiem w lewej ręce... bo w prawej joystick (Dyna Blaster forever) !!!!!!!!!!!!!!!

13

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

macgyver napisał/a:

Grupa multiplatformowa... były takie projekty....
ale oczywiście oczywiście krzyżyk na drogę, może teraz coś takiego wypali, kto wie ;)

nie chodzi o dema ani scene.
Bardziej chodzi o hobbystyczna wspolprace w celu tworzenia np gier na kilka 8bitowych platform na raz.

14

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

jellonek napisał/a:

tygrys? od amigi? - przypomina mi sie pod ksywa tygrys lubelski grafik, ktory poprostu pieknie pikselowal. moze ten sam?

wprawdzie pochodze z Lublina, ale z grafika nie mam nic wspolnego.

15

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

macie jakas gre juz zakodowana do przeniesienia na 8bitowca czy dopiero plany pisania gier?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

16

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

tygrys: no tak, znowu ludzi myle ;)
ciebie to chyba z jakichs art. o C w MA kojarze, no i razem tluklismy sie kredensem na/z party w Krasniku :)

co do produkcji multiplatformowej - co by to mialo byc? pare osob czasem tu cos jeszcze pisze, pewnie xxl by znalazl troche czasu, albo chlopaki od KAZa. gdybym mial nieco wiecej czasu to wlasnie z nimi bym cos popisal.

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

17

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

xxl napisał/a:

macie jakas gre juz zakodowana do przeniesienia na 8bitowca czy dopiero plany pisania gier?

Zaczelem pracowac nad klonem Bejeveled.
Kod w wiekszosci bedzie napisany w czystym C, gardlowe rzeczy w asmie.

grafike bede miec, zapewne nie bedzie trudno przeniesc ja na atari,
muze napisze dla mnie ktos, kto umie i SIDa, AY a jak i trzeba to POKEYem nie pogardzi.

wszystko robie 'for fun', bez zadnych stresow itp.

18

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

jellonek napisał/a:

tygrys: no tak, znowu ludzi myle ;)
ciebie to chyba z jakichs art. o C w MA kojarze, no i razem tluklismy sie kredensem na/z party w Krasniku :)

Tak, to ja, przyznaje sie ;-).

jellonek napisał/a:

..... albo chlopaki od KAZa. gdybym mial nieco wiecej czasu to wlasnie z nimi bym cos popisal.

sprobuje zlapac z nimi jakis kontakt.

19

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

jellonek napisał/a:

tygrys? od amigi? - przypomina mi sie pod ksywa tygrys lubelski grafik, ktory poprostu pieknie pikselowal. moze ten sam?

jezeli juz to Yoga rysowal, a Ty Tygrys siedzial na zx'ie i z tego co pamietam mial tez amige.

s.

20

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

Yoga faktycznie nieźle pixlował pod Amiga i wyrobił sobie niezły "glutowy" styl.

gep/lamers^dial

21

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

slaves napisał/a:
jellonek napisał/a:

tygrys? od amigi? - przypomina mi sie pod ksywa tygrys lubelski grafik, ktory poprostu pieknie pikselowal. moze ten sam?

jezeli juz to Yoga rysowal, a Ty Tygrys siedzial na zx'ie i z tego co pamietam mial tez amige.

s.

Tygrys to siedział przy kompach na Matematycznym (takoż jak ty i ja :)).

All I hear is the sound of me falling on the ground

22

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

tygrys napisał/a:

Zaczelem pracowac nad klonem Bejeveled.
Kod w wiekszosci bedzie napisany w czystym C, gardlowe rzeczy w asmie.
wszystko robie 'for fun', bez zadnych stresow itp.

rozumiem ze to bedzie na zx? jak udostepnisz zrodla to gra pewnie pojawi sie i na atari8bit

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

23

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

xxl napisał/a:

rozumiem ze to bedzie na zx? jak udostepnisz zrodla to gra pewnie pojawi sie i na atari8bit

Tak, bede to pisac dla zxa. Jezeli skoncze to moge podeslac zrodla, aczkolwiek bardziej myslalem o wspolpracy
i pospolitym ruszeniu, niz takiej formie.


to by bylo na tyle.

24

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

to mozemy zrobic tak, ze jak dojdziemy do jakotakiego porozumienia to mozemy sie wymienic zrodlami, moge zaoferowac taka gierke (prosta do przeniesienia na zx, kod czytelny itd.) http://atarimania.com/detail_soft.php?M … N_ID=19077

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

25

Odp: Zapytanie Do KoderÓw Atarkowych

xxl napisał/a:

to mozemy zrobic tak, ze jak dojdziemy do jakotakiego porozumienia to mozemy sie wymienic zrodlami, moge zaoferowac taka gierke (prosta do przeniesienia na zx, kod czytelny itd.) http://atarimania.com/detail_soft.php?M … N_ID=19077

Ja od reki moge zaoferowac kod do http://www.waw.pdi.net/~tygrys/logo/java (kod w C lub Javie).

nie swoj kod, ale chyba wart zainteresowanie to Cannon Bubble wraz z udostepnionym kodem
http://cezgs.computeremuzone.com/eng/card.php?id=14