Odp: jet set willy

Nie gre, tylko program z wylaczonymi kolizjami, niesmiertelnym bohaterem i tak dalej. To juz nie jest TA gra.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

52

Odp: jet set willy

Poza tym wszystko pieknie tylko to tlo niebieskie. Prpopnuje POKE 710,2 (zeby nie 0 ;) ).

Bla bla bla bla, bla bla bla. Bla bla bla - bla - bla. Blabla bleee.

53

Odp: jet set willy

No, dwójka by pasowała :)

I Ty zostaniesz big endianem...

54

Odp: jet set willy

Jeszcze tylko pytanko: wanna ma być taka "niedorysowana" w pierwszej komnacie, tak było na ZX?

55

Odp: jet set willy

grafikia jest w 100% taka sama, jesli cos wyglada inaczej to tylko przez to ze na atari nie ma kolorow na atrybutach - na zx jest kolor 'na wannie'

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

Odp: jet set willy

No, a mozna tam poprawic ta grafike na znaczkach czy jest to zbyt skomplikowane? To tylko pare pikseli, ale w koncu to ekran startowy, ktory najdluzej zapada w pamiec, bo widac go czesto. Wiec powinien byc przyzwoicie zrobiony.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

Odp: jet set willy

Poprawiona gra tutaj

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

58

Odp: jet set willy

Brawo XXL ! Wygląda teraz DUŻO lepiej. Tak trzymaj, poki sił Ci starczy :)

pomidor

59

Odp: jet set willy

na vbxe wygladalo by jeszcze lepiej :)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

60

Odp: jet set willy

kończę flash utility - będzie za momencik. Dzięki Tebemu za wsparcie przy MADS.

pomidor

61

Odp: jet set willy

xxl: Na drugiej mapie, tj. Top Landing jest się poruszająca się beczka na której widać XXX. Czy nie powinno tam być XXL ? ;) ;) :D

STYMulator JIL ST YM2149 mjuz:k @ gnu/linux
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...

62

Odp: jet set willy

tu znajduje sie windowsowy edytor do gry jet set willy, mozna na pc stworzyc wlasna wersje JSW i przeslac do mnie - przekompiluje zrodla i bedzie nowa wersja jsw na atari ;-) oczywiscie nie trzeba wszystkiego tworzyc od poczatku - mozna zaladowac juz istniejace levele+grafiki itd.

http://www.seasip.info/Jsw/jswed229.zip

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

63

Odp: jet set willy

XXL - może teraz po jet set willy - pozycja lekko polityczna - w sam raz na jakieś compo na najbliższe party:

http://www.skuterklub.yoyo.pl/1/atari.png

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

64

Odp: jet set willy

powstaje wersja jet set willy na vbxe, jesli ktos ma uwagi co do takiej wersji to zapraszam.

chce dodac mape kolorow vbxe (tworze palete zx dla vbxe) i zmienic cheaty

(sprawdzalem jakie jest przyspieszenie gdy uzywa sie blittera - 1500% porownywane z emulatorem; tak, ze zapas jest ogromny na jakies udogodnienia)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

65

Odp: jet set willy

Super wiadomość !

Pamiętaj, że używając mapy kolorów możesz mieć 3 kolory w polu mapy w trybie ANTIC hires nawet bez użycia overlay,  więc można dodać jakieś proste tło (ten trzeci kolor to dodatkowy kolor tła hires). Na dodatek możesz uniezależnić kolor zapalonych pikseli od koloru tła.

A do czego używasz blitter w Jet Set Willy ?

Ostatnio edytowany przez electron (2009-12-13 13:26:21)

pomidor

66

Odp: jet set willy

jesli uda sie uzyskac dokladnie to samo co na zx uznam to za sukces.

jet set willy trzyma tlo levelu w buforze, naklada na niego sprity i calosc kopiuje na ekran - do tego jest uzywany blitter


---
oraz filmik, sorka za zenujaca jakosc nagrania
http://atari.pl/JSW.3GP
ale przynajmniej widac jak zapxxxxdziela ;-)

Ostatnio edytowany przez xxl (2009-12-14 09:17:08)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

67

Odp: jet set willy

mozna przetestowac,

http://atari.pl/jsw_vbxe_test.obx

obecnie przygotowuje tablice konwersji kolorow zx - atari (paleta atari - nie bedzie ladowania palety zx)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

68

Odp: jet set willy

finalna wersja. mapa kolorow identyczna jak ta z zx spectrum.

http://atari.pl/jsw_vbxe.xex

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

69

Odp: jet set willy

wymaga kabelka, rdzenia 1.20

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

70

Odp: jet set willy

Ja Jet Set Willy lubiłem i lubię, mimo to ze jest niedopracowana graficznie to odnalazłem coś w tej grze co do tej pory lubię. Moze to zasługa muzyki która jest rewelacujna ale tez i ta prosta grafika ma cos w sobie. Zdaje sobie sprawę że atari potrafi wiecej niz pokazuje ta gra.

71

Odp: jet set willy

Może czas na coś nowego - a da się dołączyć zamiast oryginalnej muzyczki z Atari coverek z ZX Spectrum (ten co w Beep'em All)? Oczywiście na Pokeya i w wersji bez VBXE. A do wersji VBXE mażyłby się "Jest Set Neo" Epi-ego...

Sikor umarł...

72

Odp: jet set willy

Sikor napisał/a:

A do wersji VBXE mażyłby się "Jest Set Neo" Epi-ego...

OMG.

Jet Set Willy, powtórzę to po raz kolejny, to bardzo słaba gra i tylko dzięki genialnej muzyce nie została zmiażdżona przez krytykę, w przeciwnym przypadku smażyłaby się w ogniu piekielnym (obok nota bene Piekiełka).

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

73

Odp: jet set willy

Tu się z Tobą zgodzę, Dely ;P Ale XXL nie lubi Submission, ja lubię, a w sumie kolejny lifting by się przydał. Nota bene - mi się podoba grafika z wersji Atari (Tynesoftu), ale i tak nigdy nie miałem do niej cierpliwości. Tak samo jak nie lubię gier izometrycznych...

Sikor umarł...

74

Odp: jet set willy

> coverek z ZX Spectrum (ten co w Beep'em All)?

ten coverek zajmuje 100% czasu proca :/

swietna gra i na pewno jeszcze kiedys pojawi sie remake na tym silniczku :D

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

75

Odp: jet set willy

Dely, az taka slaba gra to nie jest, wedlug mnie. Zgadzam sie jednak, ze najlepsza w niej jest muzyka. Tak w ogole, to przez JSW na Krymie okazalo sie, ze sa ludzie, ktorzy tesknia do 8bitowej muzyki :)

Ostatnio edytowany przez innuendo (2010-08-15 12:16:20)

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już