Temat: Duszki
Czy ktoś ma jakiś fajny patent na robienie duszków? Wielokolorowe duże duszki na ruchomym tle :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Czy ktoś ma jakiś fajny patent na robienie duszków? Wielokolorowe duże duszki na ruchomym tle :)
Patenty jakieś by się znalazły, ale nie w gfa...
Ale leniuk tym razem nie napisał że chodzi mu o GFA :P
A skoro o tym "mowa" to jakie są patenty na takie duszki w czymkolwiek?
Ostatnio edytowany przez jury (2011-07-06 10:41:04)
GFA daje duszki, ale są małe i mało kolorowe :P Teraz pytam o jakiś sprytny algorytm lub jakiś przykład w C :)
Pewnie pozostaje niezawodny serwis internetowy ze Szwecji: "napisz.se" ;)
http://dhs.nu/files.php?t=democreation
Są sprite'y w godlibie (biblioteka jest w C/m68k) i jest przykład w asmie (Sprite routines
by Ninja / Enterprise).
Poszukaj sobie też tutoriali Jamesa Ingrama i Jeffa Lawsona na Bus Errorze. Jak znasz dobrze GFA i sprzęt to wiedzę będziesz mógł zaaplikować. Są przykłady z maskowaniem i bez.
Ruchome tło trzeba sobie dorysować.
niezawodny serwis internetowy ze Szwecji: "napisz.se" ;)
Hehe, dobre :)
Pewnie pozostaje niezawodny serwis internetowy ze Szwecji: "napisz.se" ;)
zmartwię Cię, ten serwis nie jest w Szwecji tylko w Polsce muahahahah
Niestety rozwiązania takie jakie się spodziewałem :P A tak z innej beczki- dużo GFA dostaje przyspieszenia po kompilacji? Bo słyszałem że nic :)
termin 'przyśpieszenie po kompilacji' nie istnieje
No, istnieje. W GFA masz interpreter i kompilator. Po kompilacji jest nieco szybciej, ale to nie jest jakaś wielka różnica, pewnie ok 10-20%, zależnie od kodu.
no ale ten interpreter to chyba działa jak się kod wklepuje prawda? A jak zrobisz z tego binarkę to jest dopiero kod skompilowany. Nie widziałem, żeby te programy w gfa odpalało się z poziomu systemu interpreterem.
10-20% na ST to raczej robi różnicę ;)
saulot: interpreter działa w momencie kiedy używasz środowiska programistycznego GFA i w momencie jak testujesz. Dopiero później ten kod kompilujesz więc różnica jest.
Jest tak, jak mówi Adam.
Tak samo jest i na Spectrum (pewnie też - wszędzie) i gdybym nie był leniwym ku.tasem, to pewnie już dawno używałbym jakiegoś kompilowanego basica właśnie ze względu na znaczną różnicę szybkości.
No bo w assemblerze siedzi diabeł.
no to się zgadzamy :), ja wcale nie napisałem, że nie ma różnicy, tylko stwierdziłem, że ta różnica szybkości 10%-20% między programem w interpreterze, a tym już skompilowanym programem na st jednak ma znaczenie ;))) używałem kiedyś tego gfa interpretera i coś tam jeszcze pamiętam .. Ale to było jeszcze w zeszłym wieku ;)) Ale ten czas leci, nie?
Yerz: trzeba diabłu oddać pokłon !
Wiesz co, ja naprawdę za głupi jestem na assembler.
Z resztą na basic też jestem za głupi.
Umiem zrobić tylko to
Słabe, nie ma equalizerów.
Yerz'u, ależ musiałeś mieć wtedy przebłysk geniuszu :P
Ostatnio edytowany przez jury (2011-07-15 12:43:04)
Dely: Nie ma equalizerów, ale krople spadały i rozpryskiwały się na dole. Więc to nie lada osiągnięcie.
Jury: E nie, my tu mamy tak na co dzień. Stąd nazwa grupy.
Ach czemu ja zapytałem :)
mam wrażenie, że ten wątek poszedł w dziwną stronę. ;)
yerz: zrobiłeś big sprite'a na ST :D
Yerz: trzeba diabłu oddać pokłon !
Albo pójść z nim w kolaborację ;)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 6.197 sekund, wykonano 11 zapytań ]