1

Temat: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Jakoś tak wyszło, ze to ja mam wymyslic "game compo".
Parę osob rzucilo w sąsiednim wątku propozycje, ja je przemyslalem i wybralem co i jak. Z braku czasu demokracji nie ma :P
A gry trzeba wyzaczyc teraz, zeby wszyscy zainteresowani mieli choc pare dni na trening.

Przyjalem, ze gry do konkursu musza byc: w miare znane, różnorodne, i szybkie w rozgrywce (zeby sie nie nudzic patrzac jak jedna osoba gra 30min na telebimie w strategie ;). Wyznaczanie zwyciezcy tez bedzie rozne w roznych grach.

Do kazdego compo funduję nagrody: 1 miejsce = 3 klasyczne cartidge, 2 miejce = 2 cartridge, 3 miejsce = 1 cartridge.
Postaram sie zaprojektowac i wydrukowac jakies pikne dyplomy, ale nie obiecuje ze zdaze.

Wolno grac wlasnym joyem.

A wiec zmierzymy sie w gry:

1. Megablast
Ja nie za bardzo znam tę grę, ale "vox populi - vox Dei", czy jakos tak...
Zwyciezca będzie wyloniony systemem pucharowym. To znaczy, że aby rozegrać turniej musimy zebrac na miejcu 8 albo 16 chetnych.

2. Track & Field
Klasyczna gra sportowa. Bawiliśmy sie tym na miniparty u Pina i bylo bardzo fajnie.
Mozna grac joyem, mozna specjalnym kontrolerem wyprodukowanym dla tej gry, ktory zabiore ze soba.
Wygrywa ten kto zdobedzie wiecej punktow.

3. Galaxian
Troche klasyki musi byc. Ale poniewaz ta gra na Atari jest za latwa to zagramy troche inaczej :)
Wygrywa ten, kto przejdzie pierwszy level w jak najkrotszym czasie! Mierzone stoperem.
A poniewaz przypadki chodza po ludziach, kazdy uczestnik dostanie dwa podejscia. Liczy sie lepszy z osiagnietych czasow.

4. Animal party
Prosta ale barwna gra, u nas mniej popularna, ale bardzo lubiana za granicą.
Gramy 1 runde, wygrywa ten kto zdobędzie więcej punktow. Kazdy uczestnik dostanie dwa podejscia. Liczy sie lepszy z osiagnietych wyników.

5. Tapper
Ten turniej rozegramy wyjątkowo w piatek poznym wieczorem. Bo jak powiedzial Rysiek: piatek jest dniem integracji.
Jako że toczą sie ostre dyskusje na temat roli alkoholu na zlocie, to compo to odrobina prowokacji z mojej strony :) W tym jednym turnieju bedzie mogl wziac udzial tylko ten, kto bedzie mial swiadkow, ze wypil po poludniu przynajmniej 2 piwa albo analogiczną ilosc alkoholu w innych trunkcach :D
Wygrywa ten kto zdobedzie wiecej punktow.


I tyle. Wszystkie gry sa do sciagniecia z bazy Atarionline.

Turnieje 1 - 4 rozegramy w sobote. Dodkladnych godzin turniejow nie moge podac, ale na pewno postaram sie oglaszac przez megafon wszem i wobec, ze np "za pol godziny rozpoczynamy turniej takiej a takiej gry".

2

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

"Z braku czasu demokracji nie ma" - no to akurat średnio prawda, bo jest cały tydzień a nie będzie się gier nagrywać na kasety, także nie rozumiem jak nie ma czasu na wybór gier, chyba, że mi się tygodnie pomyliły i właśnie przegapiam party ;)
Generalnie szkoda tylko, że jedynie 2 z 5 gier to head-to-head ;) Przecież nie od dawna wiadomo, że to o wiele lepsza rozrywka niż walka z czasem/punktami, tym bardziej, że będzie big-screen :/ Moja opinia jest taka, że pojedynki w Dyna Blaster czy International Karate ROZPALIŁYBY grających i publikę do CZERWONOŚCI. Podczas gdy Animal Party zabije wszystkich nudą, ileż można patrzeć jak kolejny osobnik ubija 1000-ego zwierzaka? Punkty są mało emocjonujące, igrzyska na dwóch - owszem :)
No i dziwi mnie Tapper jako gra turniejowa :) Ale i tak dzięki, pozostaje się podporządkować, choć żal trochę, że przepadły Dyna Blaster i International Karate :P No chyba, że jednak można zrobić nawet jakieś głosowanie lub posłuchać typów innych, bo czas JEST. Takie moje zdanie, jak złe, to pod dywan je i i tak zagramy ;)

Ostatnio edytowany przez Jacques (2010-07-23 23:50:40)

3

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

@Jacques - czasu nie ma nie na nagrywanie gier na kasety, ale na trening. Ludzie musza sobie choc troszke pocwiczyc. A jakbym zaczal dyskusje, wybory, glosowania, to wiesz jak to sie konczy. Dlatego podjalem decyzje. Tak sie najwiecej rzeczy udaje :)

Zostawilem tylko jedna gre turniejowa po namysle. Slabo sie znam na systemie pucharowym, ale zeby bylo prosto, to chyba musimy miec 8 albo 16 chetnych prawda? A to moze byc trudne: albo bedzie chetnych za malo, albo za duzo. I co? ktos sobie cwiczyl, chce zagrac a nie moze bo sie nam pojedynki nie zgodza?

Umowmy sie, ze wezme troche wiecej cartridgy na nagrody. Jesli zbierze sie 8 albo 16 do International Karate, to przeciez nic nie stoi na przeszkodzie zeby "wynajac" na 30min telebim i rozegrac dodatkowy turniej. Wolnosc rzadzi :)

Ostatnio edytowany przez nosty (2010-07-24 00:15:57)

4

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Ja się piszę na te zabawę.....

Piątek wieczór (19:00) Tapper
Sobota od 10:00 - 12:00  oraz cd. 16:00 - 19:00

Bo po 12:00 w sobotę dreptamy z Rysiem po jego ogródku
Bo po 15:00 są rzuty HD oraz mecz Rugby :D

5

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Do tego proszę dołożyć:

6. Missile Command.
Zasady: Joystick oraz bonusy - czyli standardowo tak, jak się uruchamia gra.

Dziękuję.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

6

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Nosty: luz, racja. Zawsze w sumie można dołączyć jakąś grę na miejscu jak się znajdzie odpowiednia liczba chętnych bądź czas. No to trrrreeeeenuuuuujeeeeeemy ;)

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Noo! I oto chodziło. Od zawsze pisałem że party jest Wasze ,nie moje. Dlatego też nie opracowałem "programu", choć mogłem.Przecież kilku moich "kolegów" nie pozostawiłoby na mnie suchej nitki. Opracowaliście program sami.
   Z tego co zostało zaproponowane w różnych miejscach napiszmy "Projekt programu ATARI_PARTY 2010 w Głuchołazach".
PIĄTEK  godz. 15.00 - turniej Dyna Blaster ,lub IK    -   prowadzi  Jacques   
            godz.17.00 - oficjalne otwarcie Atari Party 2010  -  Rysiek
           godz.17.30 -  turniej gry TAPPER     -   nosty
            godz.20.00 - ognisko   -   Rysiek  /  potrzebny alternatywny pomysł w razie złej pogody /
SOBOTA  11.00   turnieje , Game compo  -  nosty
               12.00  zwiedzamy miasto pod hasłem " Głuchołazy jakich nieznacie "  -  Rysiek 
               15.00  HD compo   turniej rzutów twardzielem   -  Pinokio   / miejsce bieżnia /
                tu mamy dziurę
                22.00  główne konkursy Atari Party 2010  -  Pinokio, Rysiek
     Proszę o krytyczne uwagi i konkretne propozycje abym mógł z projektu zrobić PROGRAM.

Wiedza na temat tego co było jest niezbędna w celu właściwej oceny tego co jest obecnie ,oraz kształtowania tego co będzie póżniej.

8

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Fajnie :) Proponowałbym jeszcze ogniskow tej "dziurze", czyli w sobotę po południu przed compo.

9

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

sobota - 16:00 mecz RUGBY

W razie złej pogody zrobimy partyjkę POKERa (oczywiście Strip).

10

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

@dely - turniej w Missile Command byl w na Grzybsoniadzie 2009 i juz wtedy miales zdaje sie zakaz udzialu w konkursie :D
Jak potrzebujesz cartridgy to po prostu powiedz... ;)

To juz predzej Ty powinienes wyznaczyc nagrode dla pierwszego kto Cie pokona!

PS. Jak sie gra w rugby? :D

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Nosty ile przewidujesz dyplomów, ja je kupię?

Wiedza na temat tego co było jest niezbędna w celu właściwej oceny tego co jest obecnie ,oraz kształtowania tego co będzie póżniej.

12

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

program mi się podoba - nawet bardzo, teraz przynajmniej wiadomo co i jak.

Trzeba jednakże załatwić dwie sprawy - piłkę do rugby :), oraz MEGAFON, bo do konkursów plenerowych nie będzie przez co gadać, że tak powiem :) -

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

13

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Jutro będę wiedział, czy mi koleś pożyczy jajowatą piłkę.

Rysiu - ile km będzie trwała wycieczka? Czy można mieć wtedy %

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Pajero spoko  ok 3
,to fajny sposób na wydalanie .

Ostatnio edytowany przez Ryszard Mauersberg (2010-07-24 20:41:12)

Wiedza na temat tego co było jest niezbędna w celu właściwej oceny tego co jest obecnie ,oraz kształtowania tego co będzie póżniej.

15

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Ale wam zazdroszczę... od 20 lat marzę aby na taki zlot się wybrać... w przyszłym roku choćby coś na czymś stało to przyjadę :) ZAJEBISTEJ ZABAWY!

Thanks for use a real machine!
Stardust Memories _ kocham to !!!

16

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

A tym roku co stoi na przeszkodzie????
Przcież nie masz aż tak dalego!

17

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

@Slipec - daleko nie masz, czasowo do wyboru 3 dni, koszty pobytu minimalne :)- Zapraszamy!

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

18

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

pajero napisał/a:

Jutro będę wiedział, czy mi koleś pożyczy jajowatą piłkę.

Ma jakąś profesional i nie chce dać.

Zobaczę jutro w sklepie sportowym po ile są, a podróbki na Alledrogo po 30zł
http://allegro.pl/item1162480178_meteor … 3_hit.html

19

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

30pln - to się zrzutę zrobi na miejscu :) - jeśli możesz, to weź :)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

20

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Znacie się na rozmiarach .... piłek?

#3 to 22cm
#6 to 27cm
http://allegro.pl/listing.php/showcat?i … mp;order=p

rozmiar się liczy więc kupię tą większą, dać głos jak się mylę

21

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

z większą będzie więcej zabawy :).

Czyli - jak pogoda pozwoli - meczyk piłki nożnej piłką od RUGBY ;)-

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

22

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Kupione, zapłacone, mają na koncie.

http://allegro.pl/item1162480179_meteor … 6_hit.html

23

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Ryszard Mauersberg napisał/a:

Nosty ile przewidujesz dyplomów, ja je kupię?

Przewiduje... 15 dyplomow.
Drugiej czesci pytania nie rozumiem :)
Chyba nie da sie kupic dyplomow? Po prostu zaprojektuje, wydrukuje w drukarni i zabiore ze soba. Jesli oczywiscie zdaze.

24

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

A dlaczego gry tylko na malucha? ST i Jag odpadły świadomie?

--== Kup Pan/i dyskietkę - jedyna taka oferta w całym InterNetCie - http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=18887 ==--

<-- Kontakt przez "E-mail" albowiem moja skrzynka "PW" jest pełna i zaprawdę nie mam czego usunąć.

25

Odp: Głuchołazy: Game Compo - gry, zasady

Pin napisał/a:

@Slipec - daleko nie masz, czasowo do wyboru 3 dni, koszty pobytu minimalne :)- Zapraszamy!

praca, praca, i jescze raz praca... niestety w mojej firmie urlop we wakacje to jak schabowe w Boże Narodzenie :(

Thanks for use a real machine!
Stardust Memories _ kocham to !!!