26

Odp: titus the fox (vbxe)

A to nie wiedziałem że są jakieś różnice, ok. A co do odpalenia starych gier to polecam DOSBox - jest dokładnie tym o co chodzi :) Właśnie przechodzę Dooma :)

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

27

Odp: titus the fox (vbxe)

MrKaczorsky: o zgrozo, nie DOS... Odpal wersję z Amigi. Jedyną słuszną.

Ostatnio edytowany przez Jacques (2011-04-07 23:09:44)

28

Odp: titus the fox (vbxe)

To już niedługo... Wkrótce jedyną słuszną będzie ta z małego Atari :D

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

29

Odp: titus the fox (vbxe)

I tego się trzymajmy ;)

30

Odp: titus the fox (vbxe)

MrKaczorsky: rozwasz jeszcze tryb 640 pixeli w 16 (64) kolorach. w ten sposob mozna pokusic sie o ciekawsze literki
wiekszosc grafiki w grze jest w 16 kolorach - w praktyce tylko plansza tytulowa ma 256 kolorow

przechodze na tumiwisizm

31

Odp: titus the fox (vbxe)

http://www.youtube.com/watch?v=GFSiXdkBfvg&feature=related

filmik z wersji amigowej (Amiga Longplay) jak ukończyć grę w 55min , można podpatrzeć wszystkie levele, bossów itd.

Ostatnio edytowany przez gepard (2011-04-08 04:51:41)

gep/lamers^dial

32

Odp: titus the fox (vbxe)

MrKaczorsky napisał/a:

Może znajdę w necie jakiś emulator DOSowych programów

DOSbox - zarówno pod windę, jak i pod linuxa. I bardzo duża kompatybilność z DOSem.

Sikor umarł...

33

Odp: titus the fox (vbxe)

wieczor napisał/a:

To już niedługo... Wkrótce jedyną słuszną będzie ta z małego Atari :D

Wypraszam sobie!
O ile zaciskajac zeby moge sluchac, ze gra chodząca na VBXE bedzie "na Atari", to stanowczo nie bedzie ona na MALE Atari :P
Atari + VBXE jest to co najmniej SREDNIE Atari ;)

34

Odp: titus the fox (vbxe)

a moze byscie cos zrobili zamiast kibicowac i dyskutowac o upie marynie?
muza sie sama nie zrobi

przechodze na tumiwisizm

35

Odp: titus the fox (vbxe)

Nosty, będzie na małe Atari z VBXE :)
Candle, podtrzymuję swoje zdanie, które znasz. Kiedy gra będzie gotowa, to będzie okupowanie Atarki :)

Edit: na muzyce się nie znam, ale zapodałam temat muzykowi.

Ostatnio edytowany przez innuendo (2011-04-08 11:21:21)

oto koło :r przyp "pole 3,142857 * :r * :r przyp "l 2 * 3,142857 * :r przyp "i l / 360 powtórz 360 [np :i lw 1] już

36

Odp: titus the fox (vbxe)

nosty: Chcesz ulokować atarynę z VBXE między ośmiobitowcami a szesnastobitowcami. Wypada zatem wrzucić taki sprzęt do wora z napisem przykładowo 12-bitowce....(tak tak...taka rodzina także istniała; vide sprzęciory typu PDP-8 i jego cała armia następców do połowy lat 90-tych)

PunBB bbcode test

gep/lamers^dial

37

Odp: titus the fox (vbxe)

Skoro robicie 'wypasioną' wersje na 'Frankentari' (lepszą nawet od amigowskiej), dlaczego nie wciśniecie oryginalnych modów, przecież macie covoxy czy soundboardy.
Idźcie na całość. :)

38

Odp: titus the fox (vbxe)

@ Candle - 640pixeli? Przypomnij mi jakie tryby graficzne występują, bo ja myślę że tylko 320x200.

Atari 130XE, LDW Super 2000, Atari410.

39

Odp: titus the fox (vbxe)

nosty napisał/a:
wieczor napisał/a:

To już niedługo... Wkrótce jedyną słuszną będzie ta z małego Atari :D

Wypraszam sobie!
O ile zaciskajac zeby moge sluchac, ze gra chodząca na VBXE bedzie "na Atari", to stanowczo nie bedzie ona na MALE Atari :P
Atari + VBXE jest to co najmniej SREDNIE Atari ;)

Zawsze mozna potem rozszerzyc o tryb bez VBXE - gdy juz sama gra bedzie zrobiona. I takich rozwiazan bym się trzymał - na obie platformy (graficzne) nie na jedną. To jest mój nieustający postulat.

O ile autorzy programu trzymają się zasady separacji wizualizacji od operacji na danych, to zawsze jest operacja którą można dość prosto przeprowadzić.

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

40

Odp: titus the fox (vbxe)

XLent napisał/a:

Skoro robicie 'wypasioną' wersje na 'Frankentari' (lepszą nawet od amigowskiej), dlaczego nie wciśniecie oryginalnych modów, przecież macie covoxy czy soundboardy.
Idźcie na całość. :)

Soundboarda jeszcze nie ma - to jest problem. A granie na covoxie sprawie jedynie minimalnie mniej problemów niż granie sampli na pokeyu.

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

41

Odp: titus the fox (vbxe)

Hej, kiedy chodziłoby tylko o jedną muzykę, mogłemby spróbować cóś. Dla POKEYa oczywiście, nie sample. Na przykład jakiś remix tego kawalku, co gra w tej animajci...

Ja mam też Atari

42

Odp: titus the fox (vbxe)

Tylko nie remixy :) Ludzie rozszerzajcie grę, ale takie rzeczy jak muza powinna być prostym coverem z uwzględnieniem możliwości sprzętowych - ona często tworzy klimat gry. Jak napisałem (po wysłuchaniu oryginału) ta tytułowa nie jest taka zła - parę małych poprawek do instrumentów.

Spójrzcie na np. Flimbo's Quest. W zasadzie i na Amidze i na innych platformach zrobiono inną muzę niż na C64. I co? I dupa. W tej wersji była genialna i rozpoznawalna, inne są jakieś takie... Na szczęście twórcy tego na małe Atari z tego co widzę mają zamiar skonwertować muzę z komdzia i to jest słuszny kierunek

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

43

Odp: titus the fox (vbxe)

Miałem na mysłi covera.. nie remixa. Po prostu napisać te muzę na POKEYa.

Ja mam też Atari

44

Odp: titus the fox (vbxe)

Ano. Ale czy to aby nie jest dostępne jako MODy? To zawsze ułatwia sprawę

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

45

Odp: titus the fox (vbxe)

factor6: muz jest ehm, 16? wiecej? ale nikt nie oczekuje od jednego czlowieka ze przeora wszystkie i sam jeden zrobi cala robote
mozesz sobie wybrac dowolna i wykozystac z niej np motyw przewodni - gdziestam w tle

nie naciskam na konwersje 1:1 bo zwyczajnie oryginalna muza mi niezbyt podchodzi
sa wersje na ay, paule i opl2, wiec jest z czego wybierac
wszystko znajdziesz na http://ttf.mine.nu/music.htm - moje jedyne wymagania to max 6 kanalow (2 zostawiam sobie na fx) i raz na ramke

wieczor: jesli chcesz ta gre widziec na atari bez vbxe, to radze zaczac pisac

przechodze na tumiwisizm

46

Odp: titus the fox (vbxe)

:) Heh , domyślam się :) Przypuszczam że prędzej byłaby to przeróbka - także na razie się wstrzymam , jeśli można :D

The problem is not the problem; the problem is your attitude about the problem

47

Odp: titus the fox (vbxe)

Candle - w obliczu przewidywanych rozmiarów gry błagam, by ruszyło to spod SDX. O HDD pisałeś, lecz jak wiadomo nie tylko Sparta obsługuje dysk a jak wiadomo; Mydłos /ssie wora/  (c) ;)-

Mogę testować program na tę okoliczność :)

Ostatnio edytowany przez Pin (2011-04-09 17:22:05)

ADRES: pin@atari.pl - konto zlikwidowane. Aktualny adres: pin(at)atari8.info

48

Odp: titus the fox (vbxe)

aktualny xex jest zawsze pod tym adresem
w moim zamiarze jest to, zeby ta gra chodzila pod sdx

zoptymalizowano procedury rysujace ekran

przechodze na tumiwisizm

49

Odp: titus the fox (vbxe)

i cant start the game on altirra :/

ATARI 800XE with u1mb, stereo, covox, ramdisk hell led, ultra video 1.0 XE.
SIO2SD, SIDE3, sio2usb, sio splitter, dragon cart, lantronix mss-100, fujinet (lotharek), rverter, A8PicoCart, BT-100, XC12 (T2000), XC12 (SUPER TURBO, TURBO D), both with internal speakers
https://www.youtube.com/@w1katari/

50

Odp: titus the fox (vbxe)

perhaps you should try enabling vbxe first?

przechodze na tumiwisizm