Odp: titus the fox (vbxe)
A to nie wiedziałem że są jakieś różnice, ok. A co do odpalenia starych gier to polecam DOSBox - jest dokładnie tym o co chodzi :) Właśnie przechodzę Dooma :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A to nie wiedziałem że są jakieś różnice, ok. A co do odpalenia starych gier to polecam DOSBox - jest dokładnie tym o co chodzi :) Właśnie przechodzę Dooma :)
MrKaczorsky: o zgrozo, nie DOS... Odpal wersję z Amigi. Jedyną słuszną.
Ostatnio edytowany przez Jacques (2011-04-07 23:09:44)
To już niedługo... Wkrótce jedyną słuszną będzie ta z małego Atari :D
I tego się trzymajmy ;)
MrKaczorsky: rozwasz jeszcze tryb 640 pixeli w 16 (64) kolorach. w ten sposob mozna pokusic sie o ciekawsze literki
wiekszosc grafiki w grze jest w 16 kolorach - w praktyce tylko plansza tytulowa ma 256 kolorow
http://www.youtube.com/watch?v=GFSiXdkBfvg&feature=related
filmik z wersji amigowej (Amiga Longplay) jak ukończyć grę w 55min , można podpatrzeć wszystkie levele, bossów itd.
Ostatnio edytowany przez gepard (2011-04-08 04:51:41)
Może znajdę w necie jakiś emulator DOSowych programów
DOSbox - zarówno pod windę, jak i pod linuxa. I bardzo duża kompatybilność z DOSem.
To już niedługo... Wkrótce jedyną słuszną będzie ta z małego Atari :D
Wypraszam sobie!
O ile zaciskajac zeby moge sluchac, ze gra chodząca na VBXE bedzie "na Atari", to stanowczo nie bedzie ona na MALE Atari :P
Atari + VBXE jest to co najmniej SREDNIE Atari ;)
a moze byscie cos zrobili zamiast kibicowac i dyskutowac o upie marynie?
muza sie sama nie zrobi
Nosty, będzie na małe Atari z VBXE :)
Candle, podtrzymuję swoje zdanie, które znasz. Kiedy gra będzie gotowa, to będzie okupowanie Atarki :)
Edit: na muzyce się nie znam, ale zapodałam temat muzykowi.
Ostatnio edytowany przez innuendo (2011-04-08 11:21:21)
nosty: Chcesz ulokować atarynę z VBXE między ośmiobitowcami a szesnastobitowcami. Wypada zatem wrzucić taki sprzęt do wora z napisem przykładowo 12-bitowce....(tak tak...taka rodzina także istniała; vide sprzęciory typu PDP-8 i jego cała armia następców do połowy lat 90-tych)
Skoro robicie 'wypasioną' wersje na 'Frankentari' (lepszą nawet od amigowskiej), dlaczego nie wciśniecie oryginalnych modów, przecież macie covoxy czy soundboardy.
Idźcie na całość. :)
@ Candle - 640pixeli? Przypomnij mi jakie tryby graficzne występują, bo ja myślę że tylko 320x200.
wieczor napisał/a:To już niedługo... Wkrótce jedyną słuszną będzie ta z małego Atari :D
Wypraszam sobie!
O ile zaciskajac zeby moge sluchac, ze gra chodząca na VBXE bedzie "na Atari", to stanowczo nie bedzie ona na MALE Atari :P
Atari + VBXE jest to co najmniej SREDNIE Atari ;)
Zawsze mozna potem rozszerzyc o tryb bez VBXE - gdy juz sama gra bedzie zrobiona. I takich rozwiazan bym się trzymał - na obie platformy (graficzne) nie na jedną. To jest mój nieustający postulat.
O ile autorzy programu trzymają się zasady separacji wizualizacji od operacji na danych, to zawsze jest operacja którą można dość prosto przeprowadzić.
Skoro robicie 'wypasioną' wersje na 'Frankentari' (lepszą nawet od amigowskiej), dlaczego nie wciśniecie oryginalnych modów, przecież macie covoxy czy soundboardy.
Idźcie na całość. :)
Soundboarda jeszcze nie ma - to jest problem. A granie na covoxie sprawie jedynie minimalnie mniej problemów niż granie sampli na pokeyu.
Hej, kiedy chodziłoby tylko o jedną muzykę, mogłemby spróbować cóś. Dla POKEYa oczywiście, nie sample. Na przykład jakiś remix tego kawalku, co gra w tej animajci...
Tylko nie remixy :) Ludzie rozszerzajcie grę, ale takie rzeczy jak muza powinna być prostym coverem z uwzględnieniem możliwości sprzętowych - ona często tworzy klimat gry. Jak napisałem (po wysłuchaniu oryginału) ta tytułowa nie jest taka zła - parę małych poprawek do instrumentów.
Spójrzcie na np. Flimbo's Quest. W zasadzie i na Amidze i na innych platformach zrobiono inną muzę niż na C64. I co? I dupa. W tej wersji była genialna i rozpoznawalna, inne są jakieś takie... Na szczęście twórcy tego na małe Atari z tego co widzę mają zamiar skonwertować muzę z komdzia i to jest słuszny kierunek
Miałem na mysłi covera.. nie remixa. Po prostu napisać te muzę na POKEYa.
Ano. Ale czy to aby nie jest dostępne jako MODy? To zawsze ułatwia sprawę
factor6: muz jest ehm, 16? wiecej? ale nikt nie oczekuje od jednego czlowieka ze przeora wszystkie i sam jeden zrobi cala robote
mozesz sobie wybrac dowolna i wykozystac z niej np motyw przewodni - gdziestam w tle
nie naciskam na konwersje 1:1 bo zwyczajnie oryginalna muza mi niezbyt podchodzi
sa wersje na ay, paule i opl2, wiec jest z czego wybierac
wszystko znajdziesz na http://ttf.mine.nu/music.htm - moje jedyne wymagania to max 6 kanalow (2 zostawiam sobie na fx) i raz na ramke
wieczor: jesli chcesz ta gre widziec na atari bez vbxe, to radze zaczac pisac
:) Heh , domyślam się :) Przypuszczam że prędzej byłaby to przeróbka - także na razie się wstrzymam , jeśli można :D
Candle - w obliczu przewidywanych rozmiarów gry błagam, by ruszyło to spod SDX. O HDD pisałeś, lecz jak wiadomo nie tylko Sparta obsługuje dysk a jak wiadomo; Mydłos /ssie wora/ (c) ;)-
Mogę testować program na tę okoliczność :)
Ostatnio edytowany przez Pin (2011-04-09 17:22:05)
aktualny xex jest zawsze pod tym adresem
w moim zamiarze jest to, zeby ta gra chodzila pod sdx
zoptymalizowano procedury rysujace ekran
i cant start the game on altirra :/
perhaps you should try enabling vbxe first?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.096 sekund, wykonano 14 zapytań ]