Żeby zakończyć cykl wypełnianych trójkątów :P ,na koniec 2-4 bitplanowy triangle filler. Ilość bitplanów reguluję się stałą "planes" na początku programu. Sprawdziły się przypuszczenia, że 4 bitplany na blitterze będą szybsze od tych na motoroli (ale różnica nie powala). Samo wypełnianie pojedynczych planów jest NAPRAWDĘ szybkie, szkoda że sporo czasu traci się na przygotowanie blittera do pracy. :( Żeby sprawdzić czas w ramce, naciskamy tradycyjnie Ctrl.
Bagman Comes Back na Atari 8-bit Bernd Spautz pracuje nad portem gry z C64. Zobacz postępy w pracach nad tą klasyczną grą zręcznościową.
G2F - A Graphician's Guide Poznaj sekrety tworzenia niesamowitych grafik na Atari 8-bit dzięki nowemu poradnikowi Graph2Font.
ASAP ma 20 lat - wydanie 7.0.0 20 grudnia 2005 został utworzony pierwszy commit w repozytorium CVS projektu ASAP (Another Slight Atari Player).
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.