Odp: POKEY MAX - stało się
Chciałbym jeszcze pochwalić cierpliwość Sun'a - pomaga mi testować różne rzeczy. Jest to nieoceniona pomoc, która pozwala wychwytywać drobne błędy i wprowadzać poprawki w kolejnych wersjach firmware.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Chciałbym jeszcze pochwalić cierpliwość Sun'a - pomaga mi testować różne rzeczy. Jest to nieoceniona pomoc, która pozwala wychwytywać drobne błędy i wprowadzać poprawki w kolejnych wersjach firmware.
oj tam cierpliwość zaraz ;) ale dziękuję.
hm... czyli?
Jest sobie ten cały fujiconvert
Tam jest player.asm.pp - taki tam szkielet do generowania 158 playerów ;)
W nagłówku miał wpisane:
icl 'hardware.asm'
COVOX0 equ $D600 ; TODO: Support adjusting Covox base address
COVOX1 equ $D601
zmieniłem to na
icl 'hardware.asm'
COVOX0 equ $D280 ; TODO: Support adjusting Covox base address
COVOX1 equ $D281
Gra... ale właśnie wydaje mi się, że lepiej gra neo (być może zabawa w ustawienia resamplingu itd. coś wniesie). W sensie zapis jest tylko do tych 2 rejestrów. To inaczej obsługuje się covoxa, nazwijmy to "starej daty" niż w pokeymax? Pytam, bo się nie zaznajamiałem z technikaliami.
Czy też można zamiennie wpisać do 80 i 81 lub do 83 i 82 (LRRL)
Ostatnio edytowany przez sun (2020-05-22 20:32:59)
hmm poprawiłem adresy ch0, ch1, ch2, ch3, skompilowałem madsem... ale jakoś to dziwnie brzmi... dwa kanały na L, dwa kanały na P. Neo Tracker 1.8 chyba inaczej to odgrywa...
Jak masz jakiś zbiór przerobionych modów - bo jak wiemy, nie każdy odpali, to ja poproszę gdzieś wystawić takie archiwum :) Przeglądam właśnie co z moich kolekcji da się zmielić programami Pajero. W sumie wybrał tego dużo, ale niektóre po wczytaniu do ShortMod wyglądają dobrze a mimo to IP ich albo nie chce wcale załadować, albo wykrzacza się pod koniec przetwarzania Error 139.
Namierzyłem 12 dyskietek 720KB z modami, zrzucę na dysk i postaram się zrobić jednego atr'a. Jeżeli chodzi o Inertie to jak dobrze pamiętam niższe wersje miały ograniczenia co do wielkości sampli i ilości dużych. Pewnie dlatego nie łyka Ci wszystkich ta wersja 3.7. Neotracker też każdego nie łyknie.
Przykładem, może być moduł dobranocki.mod (IP4.5 wczytuje i odtwarza Neo 1.8 odmawia ;))
http://marcinprusisz.pl/mod/Mod_Atari_2MB.atr
http://marcinprusisz.pl/mod/Mods_Atari_Inertia45.atr
Ostatnio edytowany przez Piguła/Shpoon (2020-05-24 10:05:58)
Dzięki, bo ja wiem, te mody nie są jakieś przesadnie duże, potestuję na IP45.
Okazało się (ale odkrycie), że IP37 to tylko 256KB RAM a IP45 do 1MB i to zapewne dlatego niektóre mody nie szły.
Ostatnio edytowany przez sun (2020-05-25 12:29:56)
Dla niemogących się doczekać, wersje Quad Pokey plus Covox plus 2xPSG (AY3-8912/YM2149) lub Quad Pokey plus 2xSID są dostępne na płytce w wersji v2 - kilka sztuk jest tylko. Cena 249 zł.
Czekam na allinone :)
All-in-one po wakacjach dopiero. Koszt 299 PLN.
Wyczekam :) Oczywiście rezerwuję 1 sztukę.
Ostatnio edytowany przez sun (2020-05-27 21:13:53)
Też bym wziął po wakacjach, do testów.
Pozwoliłem sobie "poprawić" źródełka playera z examplesów w madpascalu modplay2.
Gra na covoxie pod D280, pokazuje ile zje banków podczas wczytywania mod.
Działa na sparcie, uruchamiamy x mp2.com nazwa_modulu.
Ostatnio edytowany przez sun (2020-05-31 11:41:03)
oooo - sprawdzę zaraz ten playerek - TNX!!!
A tymczasem NeoTracker na PokeyMAX. Wersja Quad/Covox.
Sun - oryginalne Atari z tym nie wyrabia i zwalnia. Na Rapidusie jest ok, tylko teraz zastanawiam się, czy to nie gra o oktawę za wysoko. Zgłupiałem teraz :)
tak, gra zbyt wysoko.
Ogólnie, to jak już program pobiera z linii poleceń parametry, to można by dodać możliwość wskazania rejestru covoxa.
Ten Player zwalnia na Sparcie ale jak odpalisz przez X'a gra normalnie. Mogę tam grzebnąć odnośnie parametrów dla covox.
Ostatnio edytowany przez sun (2020-05-31 20:06:41)
tylko z X odpalałem i zwalnia na niektórych modułach.
Hm, nie trafiłem na taki moduł :( Wrzuć taka sztukę do testów.
może jutro, bo w tym momencie ciężko mi coś przenieść z Atari na PC.
Tymczasem:
@pin: trafiłem na moduł, który zwalnia wyraźnie na tym playerze. Ciekawa sprawa.
https://drive.google.com/file/d/1LhGIds … sp=sharing
Tutaj taki mały eksperyment. goldenaxe, "zlutowany" przez maroka jako 2x stereo, czyli gra to na 4 pokeyach, tyle, że to samo :)
Sprawdzaliśmy, czy nie słychać będzie jakichś niedoskonałości z drugiej pary pokeyów.
YM też gra bardzo piknie :)
FW 1.16 quad+covox+psg
Dziś jak się uda, testy SID :)
ja niestety jestem bez update i mam starą wersję core'a, więc chwilowo nic nie sprawdzę. No i na party musiałem założyć na powrót zwykłe stereo.
Granie 2x stereo jest bez sensu. Myślałem o innym eksperymencie (który dał by wymierne korzyści) - w tmc2 przebudować w module 8 kanałowym instrumenty na stereo tylko .. moja wersja PokeyMaxa ma coś nie tenteges z bodaj 3 pokeyem.
Ostatnio edytowany przez Pin (2020-07-08 11:17:32)
No moja ma teges wszystko :) Mam też taki pliczek, gdzie grają 2 różne moduły, drugi startuje z opóźnieniem, ale wychodzi z tego taki kosmos, że uszy więdną :) Natomiast wszystkie pokeye grają dobrze. Ten Twój problem to z miksowaniem jest, ale to jest poprawione.
Nawet wg mnie super działa auto stereo. Prosiłem Cię cobyś podał nazwę swojego modułu, który źle wystartował na którymś z party na auto stereo wg Pasia, ale nie podałeś. Wydaje mi się że zgadłem co to i gra okey.
Można się pokusić o zrobienie czegoś ala pierestroyka, czyli puścić 2 moduły z TMC2 ale zrobione tak, żeby sensownie grały na 16 kanałach - tak do testów.
Katuję teraz SID'a - no no, nieźle nieźle.
Z racji dnia 1 września powołuję się na słowa: "po wakacjach", nieśmiało przypominam się i ustawiam w kolejce po wersję "produkcyjną" ;)
A tak na poważnie, kiedy będzie można składać zamówienia? ;)
We wakacje Duddie mówił, że ma pokeymaxów pod dostatkiem, także pisz na zamowienia@retronics.eu
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.104 sekund, wykonano 11 zapytań ]