51

Odp: Mad Pascal

bardzo to jest ładne i wygodne!

52

Odp: Mad Pascal

Dla potomnych... ;)

Co prawda inna platforma ale źródła to źródła: https://github.com/zbyti/siege-ai-playground

Wszyscy którzy do tej pory grali i dali głos narzekają, że gra trudna ;) To nie prawda, po prostu trzeba zaobserwować "tendencje" każdego bota na danej planszy, czasem wylosuje inną ścieżkę ale najczęściej imperatyw jest silniejszy od losu :D

Poniżej moje przejście, jak się skupię to potrafię jeszcze lepiej :]

https://youtu.be/NAHH3ZmHsKE

53

Odp: Mad Pascal

dobra robota. jestem pod wrażeniem.

54

Odp: Mad Pascal

@bocianu pochwała od tak wytrawnego Mad Pascalowca jak Ty to nie byle to tamto :D dzięki :]

55

Odp: Mad Pascal

fajnie, pojawiaja sie nowe rzeczy jak np:

https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal

nowy unit ZX0

albo

HCM2 (Hard Color Map) by Sandor Teli (Reharden) https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal/ … /graph/hcm



ale kiedy pojawi sie cos dla FujiNetowcow np. mozliwosc zapisywania wynikow HiScore na banerach i na stronie, np:


https://xxl.atari.pl/hsc-pac-mad/

https://atari.pl/hsc/hsc.php?i=1.104

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

56

Odp: Mad Pascal

ATASCII Blastr zapisuje / pobiera rekordy z sieci.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

57

Odp: Mad Pascal

nowy unit ZX5

https://github.com/tebe6502/Mad-Pascal/ … ompression

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.