Temat: Magia Kryształu & Miecze Valdgira 2
Cześć pilnie potrzebuję kodów do tych gier
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć pilnie potrzebuję kodów do tych gier
a nie lepsze beda wersje tych gier bez kodow? :)
luknij sobie na stronkę: http://atari.online.pl/
i zassaj stamtąd - któraś wersja powinna mieć trainer...
Hmm... akurat "Magia Kryształu" do najłatwiejszych gierek nie należała i sam przechodziłem na "nieskończonych życiach". :twisted:
eheh tyle ze kolega ma to na kasetach oryginalnych i chce sobie pograc na real atari+magnet ;)
Chyba mam ale w wersji dyskowej, może to są te same kody?
RYSIEK_M :D
eheh tyle ze kolega ma to na kasetach oryginalnych i chce sobie pograc na real atari+magnet ;)
A propos przypadków masochizmu ;) przypomniało mi się ostatnio, jak pisałem swój pierwszy większy program w asemblerze.
Sprzęt: Atari 65XE, monitor Neptun M156B, magnetofon XC12 standard.
Oprogramowanie deweloperskie: EASMD (na jednej kasecie), Cassette-Translator (na drugiej kasecie), Buldoger Copy (na trzeciej kasecie), loader z wykrzyknikiem (na czwartej kasecie).
Dodatkowo: jedna kaseta na kod źrodłowy i jedna na wynikowy.
Kaset miałem tyle, żeby uniknąć zbytniego przewijania - to znaczy tylko do początku.
Proces przebiegał tak:
1) najpierw wczytywałem Cassette-Translator: albowiem EASMD nie chciał działać na OS-ie od XL/XE, a nic innego nie miałem.
2) potem wczytywałem EASMD
3) potem źrodłówkę - długie przerwy między rekordami
4) potem następowały poprawki kodu, pisanie nowych procedur itp., czyli najprzyjemniejsza część
5) nową źródłówkę nagrywałem na kasetę ze źródłówką - w dwóch kopiach, długie przerwy między rekordami
6) asemblowanie na inną kasetę - znowu długie przerwy
7) loader z wykrzyknikiem nie chciał tego wczytywać, więc teraz wczytywało się Buldoger Copy
8) spod Buldoger Copy zapis z krótkimi przerwami, na kasetę z loaderem - uprzednio ustawioną w odpowiednim miejscu
9) przewinięcie tejże do początku, START/OPTION, pstryk/pstryk
10) ładowanie programu, sprawdzenie czy działa jak powinien
11) na ogół nie działał, tylko wykrzaczał się prędzej czy później
12) goto 1
To były czasy! :-)
drac030 a nie szybciej bylo by pisac program na kartce papieru? potem bys go zmienial na opkody i wklepywal do BASIC'a (jako ciag danych DATA) potem wystarczy cos takiego zapisac w odpowiedni obszar pamieci(READ i POKE) i dac w BASIC'u X=USR(ADRES), oczywiscie nalezalo by korzystac z obszaru pamieci tak aby nie nadpisac OS czy BASIC'a ;)
ale nie musial bys co chwilka zapisywac i wczytywac danych... a jak by cos nie dzialalo jak trzeba to wystarczylo by wcisnac RESET i porawic niektore rzeczy ;)
ja tak pisalem pierwsze programy w asemblerze tylko dlatego ,ze na magnecie pod Asemblerem za dlugo to trwalo ;) potem przezucilem sie na X-ASM na grzybie...
drac030 a nie szybciej bylo by pisac program na kartce papieru?
Nie, bo ten program miał jednak już na średnio zaawansowanym etapie parę kilobajtów długości ;p Więc każdorazowe wklepywanie do BASIC-a trwałoby jeszcze dłużej.
Kody do wersji kasetowych i dyskowych są te same. Ba - nawet Miecze Valdgira 2 na Amigę - tak tak -na amigę miały te same kody bo pożyczyłem swoją tabelkę koledze i przeszedł na tych kodach dalej.
Oczywiśnie różnica było jak niebo a ziemia a zagadek też było więcej np. można było otworzyć wytrychem skrzynkę a tam wśrodku był drugi kamień.
artur1236@op.pl - mógły mi ktoś, np. Ryszard Mauersberg :D podesłać to w docu albo zeskanowane na meila?
Proszę, wysłałem :D
Jeszcze potrzebujęPILNIE okładki z Miecze Valdgira 2 lub Syn Boga Wiatru - ma ktoś? :D
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.071 sekund, wykonano 12 zapytań ]