76

Odp: BUBBLE SHOOTER na Atari XL/XE

Gdy kto pytał, to po SV zrobiłem miesiąc przerwy od komputera.
Ale wróciłem, mam ukończoną wersję na stock, teraz dodaje obsługę ExtRam.

Materiał zebrany wymagałby min.stacji SN360, a tych mało. Muszę podzielić.
Czyli na stronie dyskietki Double A nagram wersje stock, dla rozszerzonej strona B

No i zrzut pulpitu:
https://drive.google.com/uc?export=view&id=1wb1vZo411c8PHdM8dkNA61ex0wUArxc3

77

Odp: BUBBLE SHOOTER na Atari XL/XE

jakieś ładne toto i fajne ;)

Sikor umarł...

78

Odp: BUBBLE SHOOTER na Atari XL/XE

Dopinguję :)

79

Odp: BUBBLE SHOOTER na Atari XL/XE

bardzo pięknie to wygląda. będę grał :)

80

Odp: BUBBLE SHOOTER na Atari XL/XE

Super robota. Czekam!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

81

Odp: BUBBLE SHOOTER na Atari XL/XE

...jak to się można samemu wkręcić    :D

Wszystko wczytane, banki załadowane, następuje przełączanie grafiki między różnymi bankami i mam zwiechy.
Długaśna niedziela, nie mogę namierzyć problemu.
Odpalam pod A800Win - chodzi.
Na real Atari także
A więc ..... znalazłem babola w Altirrze. Przenoszę część wrażliwego kodu do nowego pliku ASM by wysłać do Phaeron'a.
Kompiluje - ale kod działa. No co jest....

Debuguje, wywala się na DL, powinien być inny adres.... banki, przełączanie, ustawione pod Altirra mam.... CompyShop.
Oczywiście Antic ciągle działał na pamięci podstawowej, źle wpisywałem do PORTB.

I tam mija koderom czas na odkrywaniu czegoś co niby znają na pamięć (chyba moje RAM gubi bity z starości)