Odp: crownland preview
hej!
Gratuluje! Pełny szaczunek! Panowie oby tak dalej! Gierka bardzo miodna :D Wykonanie po prostu powalające! Czegoś takiego jeszcze na ATARI 8-bit nie było :)
pozdrawiam
Seban
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
BigPEmu 1.12 Richard Whitehouse wydał BigPEmu 1.12
FujiNET firmware v1.3.0 Nowa wersja oprogramowania do interfejsu sieciowego FujiNET. Tym razem z obsługą TCP!
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
hej!
Gratuluje! Pełny szaczunek! Panowie oby tak dalej! Gierka bardzo miodna :D Wykonanie po prostu powalające! Czegoś takiego jeszcze na ATARI 8-bit nie było :)
pozdrawiam
Seban
Acha, jakoś za daleko nie mogę dojść, tzn. do tej pory nie udało mi się przeskoczyć tej rzeki kawałek dalej (po ptaku) - zawsze bohater ginie (nawet jak próbuję skoczyć z samej krawędzi) - czy to jakiś błąd? ;)
Tak, grającego. Bo grać to trzeba umić.
Może by też dodać jakieś checkpoint'y ? ;)
Przecież są.
Poza tym popieram pirxa, że czarno-białe przerywniki psują klimat, ale znając Powrooza to się szybko zmieni :)
MEGA-ULTRA-FAKIN-FRASUN-Z-PRZYKLĘKIEM-I-PRZYKUCEM.
Boskie, tylko latwo zginac
wypas.
Klasa Panowie!
I jak zwykle, szacun dla POOWROZa. Master!
dziala na Nintendo DS
dziala na Nintendo DS
Skąd wytrzasnąłeś emulator Atari na NDS ?
"Paint" bardzo ładnie emuluje ;) atari na nintendo ds...
hej!
Ja myślę że to copy & paste z emulatora na PC :)
Przecież to nie fotka bitmana tylko z fota wzięta z liksang.com ... a Bitman dzielnie wkleił tam screen z PCtowego emulatora :)
ale podstęp mu się udał... w pierwszej chwili uwierzyłem :D
Seban
Ostatnio edytowany przez seban (2006-10-12 13:38:08)
Ja myślę że to copy & paste z emulatora na PC :)
Przecież to nie fotka bitmana tylko z fota wzięta z liksang.com ... a Bitman dzielnie wkleił tam screen z PCtowego emulatora :)
ale podstęp mu się udał... w pierwszej chwili uwierzyłem :D
Ufff... To piszę dalej swój port a800 dla NDS ;)
giera zajebista, tylko jedno ale - ekrany czarnobiale - wkurwia ze nie mozna ich szybciej wylaczyc...
reszta - ZAJEBIOZA
ps. jak dojdzie sie do konca i probuje wracac w lewo - tuz przed "shade down" ekranu - gracz sie "krzaczy"
Ostatnio edytowany przez jellonek (2006-10-12 14:46:53)
Kopara (czyt. szczęka) opada ! Zaraz zrzucam na CF + SIO2PC i żona będzie miała w końcu w CO grać (grywała w Giana Sisters na C64).
Ostatnio edytowany przez grzeniu (2006-10-12 14:53:19)
Nie dla estetów tylko dla kolekcjonerów :) A folia będzie? :) :) No, ładnie zrobione. Prima.
Ja chcę kupić oryginał tej gry !
ale tylko na cartridge + wersja gold z ukrytymi komnatami
czy ta gierka finalnie bedzie chodzila nawet na 800xl ??? I jeszcze raz troche wazelinki: miod dla moich oczu :D
Nie chcecie zrobic wersji full wypas do wydania...?
pełna wersja bedzie wydana na pewne party....a box'a bedzie mozna moze kupic ...ale spod znaku lk firebird ;D ... ;P
No ladne cacko. Frasun dla autorow. Podtzrymuje uwagi przedpiscow o sterowaniu.
1 pytanie: da sie zrobic bardziej kolorowe potworki/gracza? o troche biedne sa w stosunku do reszty grafiki...
tak, w wersji na VideoBoarda ;)
MM: Banan zawisl nad Toba...
dzieki wielkie za uwagi...
ciesze sie, ze gra wam przypadla do gustu ;)
z tego co widze ,to duzo osob zwrocilo uwage na zbyt wolna akceleracje ruchu - oki postaram sie to zmienic w nastepnej wersji oraz wygladzic bardziej skok...
a co do czarno-bialych przerywnikow to tez mysle ,ze Powrooz sobie poradzi ;)
jest to wersja testowa, wiedz level mial byc z zalozenia troche trudniejszy, oczywiscie w wersji finalnej, poczatkowe levele beda o wiele latwiejsze niz aktualny...
co do klopotow ze skakaniem, to jest to raczej kwestia oswojenia sie ze sterowaniem, wystarczy skakac z rozpedu a nie z miejsca ;)
PM overlay o ktorym wspomnial XXL raczej ciezko bedzie tutaj uzyc - sprajty raczej zawsze beda wykorzystane jak nie na przeciwnika to na bonus... jedyne czego teraz zaluje to to, ze troche nie pomyslalem, i nie zwrocilem uwagi Powroozowi ,zeby ograniczyl wysokosc sprajtow do 16pixeli, wtedy mozna by bylo rozmiescic bezklopotu 2razy wiecej sprajtow na ekranie i PM overlay byl by wtedy bardzo uzyteczny...
jesli chodzi o termin ukonczenia gry, to mysle ,ze niewczesniej niz za 4-5miesiecy... teraz wiekszy priorytet dla nas ma nowe demo, ktore mamy zamiar wystawic na Forever 2k7, aktualnie jeszcze zaczelismy myslec nad jeszcze jednym demem na Silly Venture (o ile bedzie)...
Boskie, tylko latwo zginac
a co byś chciał ? Aby gra się sama przechodziła ?? :D
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.102 sekund, wykonano 14 zapytań ]