i am just using mads 1.7.4 (switched from XASM 3) because of the local labels... unfortunatly the docs are in polish only... how can i define local labels? i simply want to use local labels for local loops...
thanks for any help.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
Gearlynx 0.0.11 Uniwersalny emulator konsoli Atari Lynx w wersji 0.0.11. Dodano m.in. konfigurowalne skróty klawiszowe.
atari.area forum » Scena - 8bit » MADS - help
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
i am just using mads 1.7.4 (switched from XASM 3) because of the local labels... unfortunatly the docs are in polish only... how can i define local labels? i simply want to use local labels for local loops...
thanks for any help.
Try http://epi.atari8.info/hcasm
It has most of xasm features and also provides macros and local labels. And there's an english documentation for it. :)
.local
...
...
.local
...
...
.endl
.local temp1
...
...
.endl
.endl
p.s.
Epi to nie ten temat
Maybe this also would help:
In both examples A is loaded with 2 and X with 1
lab equ 1
.local
lab equ 2
lda #lab
ldx #:lab
.endl ldx #name.lab1
lda #name.lab2
.local name
lab1 = 1
lab2 = 2
.endlInna kwestia: MADS to zarąbiste narzędzie i bardzo dużo traci bez instrukcji po angielsku.
Cobyście powiedzieli na małą inicjatywę ze strony community, aby wkleić instrukcję do atariki i kto miałby chęć i ochotę, to by tłumaczył fragmenty na angielski i potem Tebe mógłby do tego tekstu się dolinkować?
ja jestem ZA
thanks Tebe... i converted the source to MADS as i wanted to get ridd of the QA's LSR @, ASL @...
but i hope that MADS introduced not more bugs in my code simply by format changing, f.e. in the character screen of Beyond Evil i am triggering the malus of a char stat ("+","-") directly into a text string... i had to change the XASM command into LDA#"+" instead of LDA #'+' and everything was right... first i was searching for a bug in my code but when i reassembled it with XASM 3.0 i realised that its MADS... and i thought that they are compatible... ;)
btw. when will be there a english doc for mads? it seems that it is really powerful.... i switched from xasm to mads (sorry, fox... ;))
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 8bit » MADS - help
Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 57 zapytań