i am just using mads 1.7.4 (switched from XASM 3) because of the local labels... unfortunatly the docs are in polish only... how can i define local labels? i simply want to use local labels for local loops...
thanks for any help.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
ABBUC SWC 2025: wszystkie linki do gier Zebraliśmy wszystkie dostępne linki do gier z konkursu ABBUC Software Contest 2025! Zagraj i oceń.
RastaConverter Beta 20 RastaConverter, popularny konwerter grafiki dla Atari, otrzymał aktualizację Beta 20 z nowymi opcjami linii komend i poprawkami.
Test7800 0.7.2 Nowa wersja eksperymentalnego emulatora Atari 7800, Test7800, wprowadza poprawki w emulacji procesora 6502.
Rogul dla Atari STE, kolejne wieści Twórcy gry Rogul na Atari ST/STE udostępnili pierwszy film prezentujący działający gameplay na nowej platformie!
Wyniki konkursów ABBUC 2025 Znamy zwycięzców ABBUC Software i Hardware Contest 2025. Sprawdź, kto zgarnął nagrody i punkty!
atari.area forum » Scena - 8bit » MADS - help
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
i am just using mads 1.7.4 (switched from XASM 3) because of the local labels... unfortunatly the docs are in polish only... how can i define local labels? i simply want to use local labels for local loops...
thanks for any help.
Try http://epi.atari8.info/hcasm
It has most of xasm features and also provides macros and local labels. And there's an english documentation for it. :)
.local
...
...
.local
 ...
 ...
.endl
.local temp1
 ...
 ...
 .endl
.endl
p.s.
Epi to nie ten temat
Maybe this also would help:
In both examples A is loaded with 2 and X with 1
lab   equ 1
.local
lab   equ 2
   lda #lab
   ldx #:lab
.endl   ldx #name.lab1
   lda #name.lab2
.local   name
lab1 = 1
lab2 = 2
.endlInna kwestia: MADS to zarąbiste narzędzie i bardzo dużo traci bez instrukcji po angielsku.
Cobyście powiedzieli na małą inicjatywę ze strony community, aby wkleić instrukcję do atariki i kto miałby chęć i ochotę, to by tłumaczył fragmenty na angielski i potem Tebe mógłby do tego tekstu się dolinkować?
ja jestem ZA
thanks Tebe... i converted the source to MADS as i wanted to get ridd of the QA's LSR @, ASL @...
but i hope that MADS introduced not more bugs in my code simply by format changing, f.e. in the character screen of Beyond Evil i am triggering the malus of a char stat ("+","-") directly into a text string... i had to change the XASM command into LDA#"+" instead of LDA #'+' and everything was right... first i was searching for a bug in my code but when i reassembled it with XASM 3.0 i realised that its MADS... and i thought that they are compatible... ;)
btw. when will be there a english doc for mads? it seems that it is really powerful.... i switched from xasm to mads (sorry, fox... ;))
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Scena - 8bit » MADS - help
Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 58 zapytań