Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
Gearlynx 0.0.11 Uniwersalny emulator konsoli Atari Lynx w wersji 0.0.11. Dodano m.in. konfigurowalne skróty klawiszowe.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie ma potrzeby grzebać w ATR-ze z grą. Plik ATR uruchamiasz w dowolnym emulatorze Atari XL/XE na PC i tyle.
kolega chyba chce rozgrzebać kod gry. Powiem tylko jedno. To bardzo zły kod jeśli chodzi o naukę ;) Optymalizowany na hardcore'a tak, by weszło do 64k pamięci, bardzo nieczytelny program. Ale zarazem bardzo dobry jak na te warunki ;)
A to sorry. Jeśli tak, to faktycznie do nauki programowania się nie nadaje. Chyba że chodzi nam o naukę upychania kodu w Basicu :)
pod zmienne adresy skoków, które zajmują mniej miejsca niż goto/go# i chyba gosub/exec -> numer linii. Robi się z tego taka kołomyja, że trzeba by to z kartki linijka po linijce analizować ;)
A może by tak zrobić optymalizator kodu BASICa? :)
Edit: literówka
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Wygenerowano w 0.014 sekund, wykonano 58 zapytań