Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FreeMiNT OS Distro Pełna, bootowalna dystrybucja systemu operacyjnego FreeMiNT dla 32-bitowych komputerów Atari.
Atari800MacX 6.1.0 Popularny emulator Atari na Maca otrzymuje wsparcie dla FujiNet/NetSIO oraz liczne poprawki błędów!
RastaConverterBeta19 Najnowsza wersja RastaConvertera wprowadza nowe funkcje odległości kolorów, w tym domyślne "rasta".
Test7800 0.7.1 Nowa wersja emulatora Test7800 w wersji 0.7.1 przynosi usprawnienia w obsłudze Drag and Drop oraz poprawki POKEY dla Stone Age.
Nadchodzi Rogul na Atari ST/STE Konwersja znakomitego Fantasy-Hack'n Slash-Roguelike Rogul z małego Atari na platformy ST/STE
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie ma potrzeby grzebać w ATR-ze z grą. Plik ATR uruchamiasz w dowolnym emulatorze Atari XL/XE na PC i tyle.
kolega chyba chce rozgrzebać kod gry. Powiem tylko jedno. To bardzo zły kod jeśli chodzi o naukę ;) Optymalizowany na hardcore'a tak, by weszło do 64k pamięci, bardzo nieczytelny program. Ale zarazem bardzo dobry jak na te warunki ;)
A to sorry. Jeśli tak, to faktycznie do nauki programowania się nie nadaje. Chyba że chodzi nam o naukę upychania kodu w Basicu :)
pod zmienne adresy skoków, które zajmują mniej miejsca niż goto/go# i chyba gosub/exec -> numer linii. Robi się z tego taka kołomyja, że trzeba by to z kartki linijka po linijce analizować ;)
A może by tak zrobić optymalizator kodu BASICa? :)
Edit: literówka
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 59 zapytań