Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Konwerter ST MSA oraz Extractor Nowe narzędzia działające w przeglądarce, a wszystko w jednym pliku HTML po stronie klienta.
FreeMiNT OS Distro Pełna, bootowalna dystrybucja systemu operacyjnego FreeMiNT dla 32-bitowych komputerów Atari.
Atari800MacX 6.1.0 Popularny emulator Atari na Maca otrzymuje wsparcie dla FujiNet/NetSIO oraz liczne poprawki błędów!
RastaConverterBeta19 Najnowsza wersja RastaConvertera wprowadza nowe funkcje odległości kolorów, w tym domyślne "rasta".
Test7800 0.7.1 Nowa wersja emulatora Test7800 w wersji 0.7.1 przynosi usprawnienia w obsłudze Drag and Drop oraz poprawki POKEY dla Stone Age.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam, zafascynowany grą Kolony próbuje sam się ucząc stworzyć grę, na razie na stronie.
Mam totalcomandera, znalazłem plugin do .atr, wypakowałem i nie wiem co dalej......
Mam taki stos plików..... Nie wiem czym otwierać.
Nie ma potrzeby grzebać w ATR-ze z grą. Plik ATR uruchamiasz w dowolnym emulatorze Atari XL/XE na PC i tyle.
kolega chyba chce rozgrzebać kod gry. Powiem tylko jedno. To bardzo zły kod jeśli chodzi o naukę ;) Optymalizowany na hardcore'a tak, by weszło do 64k pamięci, bardzo nieczytelny program. Ale zarazem bardzo dobry jak na te warunki ;)
A to sorry. Jeśli tak, to faktycznie do nauki programowania się nie nadaje. Chyba że chodzi nam o naukę upychania kodu w Basicu :)
pod zmienne adresy skoków, które zajmują mniej miejsca niż goto/go# i chyba gosub/exec -> numer linii. Robi się z tego taka kołomyja, że trzeba by to z kartki linijka po linijce analizować ;)
A może by tak zrobić optymalizator kodu BASICa? :)
Edit: literówka
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Kolony
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 54 zapytań