Problem = marnotrawstwo miejsca -> gdyby ramka zawsze była czarna można by rozszerzyć obszar roboczy na prawie całą powierzchnię ekranu. Sam problem polega na sztywnym bazowym taktowaniu Shiftera i zrobieniem trybu ST-High nieco na siłę. Częstotliwości i rozdzielczość nie są tu do końca swobodnym wyborem, to był mocny kompromis i po prostu "tak wyszło". Rozdzielczość HIGH była narzucona, a rozmiar ramki wynika z taktowania Shiftera. Z kolei to taktowanie było w głównej mierze podyktowane trybem ST LOW i uzyskaniem częstotliwości odchylania poziomego 15,6 kHz. Bufor ekranu ma stały rozmiar (32000 B). Tryb ST HIGH był niejako na siłę wpasowany w te ramy i wyszło jak wyszło. Na domiar złego ekrany monitorów mają proporcje 4:3, a rozdzielczość obrazu - nie (ale już ramki - tak).
UltraSatan - firmware 1.30 Nowa wersja firmware dla UltraSatana wspiera nowoczesne karty SDHC i SDXC
53 lata marki Atari 53 lata od założenia Atari - firmy, która odmieniła świat gier i komputerów.
Odtwarzanie układów z Atari Falcon Trwa zbiórka na odtworzenie chipów Videl, Combel i SDMA z Atari Falcon
onEscape extEnded and reWorked Poison prezentuje rozszerzoną i poprawioną ścieżkę dźwiękową z gry onEscape.
Hatari 2.6.0 Ukazała się nowa wersja Hatari - emulatora Atari ST/STE/TT/Falcon