Problem = marnotrawstwo miejsca -> gdyby ramka zawsze była czarna można by rozszerzyć obszar roboczy na prawie całą powierzchnię ekranu. Sam problem polega na sztywnym bazowym taktowaniu Shiftera i zrobieniem trybu ST-High nieco na siłę. Częstotliwości i rozdzielczość nie są tu do końca swobodnym wyborem, to był mocny kompromis i po prostu "tak wyszło". Rozdzielczość HIGH była narzucona, a rozmiar ramki wynika z taktowania Shiftera. Z kolei to taktowanie było w głównej mierze podyktowane trybem ST LOW i uzyskaniem częstotliwości odchylania poziomego 15,6 kHz. Bufor ekranu ma stały rozmiar (32000 B). Tryb ST HIGH był niejako na siłę wpasowany w te ramy i wyszło jak wyszło. Na domiar złego ekrany monitorów mają proporcje 4:3, a rozdzielczość obrazu - nie (ale już ramki - tak).
Felix 0.6.4 Pojawiła się nowa wersja emulatora konsoli Atari Lynx - Felix.
Atari Font Maker V1.6.17.0 To rozbudowane narzędzie do tworzenia fontów, kafelków i grafik dla Atari 8-bit.
Echa Grawitacji 2025 Tematem przewodnim był "Dinozaur".
TURGEN 9.4.1 Nowa wersja popularnego narzędzia do tworzenia obrazów kaset dla komputerów Atari
65C816 XL OS v. 2.47 Nowa wersja alternatywnego systemu operacyjnego