1

hej! przygotowuję streama z bbs-ów na małe atari i c64. xex z nową wersja ice-t nie zawiera w sobie handlera r i przez to nie mogę uruchomić programu. nie znam się na atarowskich dosach na tyle żeby stworzyć dyskietkę, która będzie najpierw uruchamiać ten handler a potem najnowszy ice-t. może ktoś pomoże? na razie korzystam ze starszej wersji programu (chyba 2014 rok), którą można znaleźć w gotowcach na serwerach fujinet'u. niestety kaszani ona niektóre bbs-y.

2

Które urządzenie masz jako modem podłączone do Atari? Z którego DOS będziesz uruchamiać?

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

3

dely napisał/a:

Które urządzenie masz jako modem podłączone do Atari? Z którego DOS będziesz uruchamiać?

używam fujinet'a. wgrywam na nim xex'a z najnowszym ice-t z naszego serwera: https://files.cpp.org.pl/FUJINET/BBS/

4

Masz SpartaDOS X? Czy wolisz innego DOS?

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?

5

dely napisał/a:

Masz SpartaDOS X? Czy wolisz innego DOS?

na tyle na ile rozumiem twoje pytanie :) - chyba nie mam żadnego dosa - mam ultimate 1 mb i fujinet - wgrywam rzeczy z karty sd w fujinecie i z serwerów fujineta. w plikach .atr i .xex - jeśli tam jest jakaś dyskietka z dosem - to uruchamiam program. nie lubię mydosa bo nie umiem uruchomić plików spod niego. ze spartydos x jak najbardziej - tam to jest chyba tak, że wpisuje się nazwę pliku do uruchomienia po prostu?
w tej chwili używam pliku .xex gotowca z jednego z serwerów fujinetu - i ten plik ma jakiś autoexec.bat atarowski, który najpierw uruchamia handler r a potem ice-t. najnowsza wersja ice-t jest "goła" - bez tego handlera. ogarnięcie tego przekracza moje lamerskie umiejętności :)

6

Podmontuj ten plik z karty SD, względnie lokalnego serwera TNFS.