Wydaje mi się że szybkość spadania a płynny scrolling to dwie osobne sprawy. Fakt - płynny scrolling może efektowniej by wygladał. Tyle że prawdopodobnie wymaga to sporych zmian w kodzie. Natomiast szybkość opadania klocków można chyba dosyć łatwo zmniejszyć zmniejszyć pozostawiając resztę tak jak jest. Możnaby np. Zostawić szybkość opadania taką jak na 1 poziomie, bądź jeszcze ją nawet nieco zmniejszyć, a zwiększać trudność zwiększając liczbę nierozwiniętych kwiatów i doktorów czerwonych. Poza tym myślę że ciekawiej by było gdyby gry nie zaczynało się od nowa po każdym poziomie, ale grałoby się w sposób ciągły. Tzn. Po skończeniu poziomu dostawałoby się bonus punktowy jak obecnie tyle że studnia nie opróżniałaby się, tylko grałoby się dalej, a trudność by wzrastała. Wydaje mi się że gameplay by na tym zyskał.
Silly Venture 2025 WE - stuff Wszystkie prace z ostatniego Silly Venture 2025 Winter Edition są już gotowe do pobrania w dwóch paczkach.
Mad Pascal 1.7.5 Mad Pascal, 32-bitowy kompilator Turbo Pascala dla Atari, otrzymał aktualizację do wersji 1.7.5.
Altirra 4.40 test 26 Nowa wersja testowa popularnego emulatora Altirra z licznymi poprawkami, zwłaszcza dla emulacji urządzeń sieciowych i modemów.
Gopher 2600 z nową wersją 0.50.3 Poprawkowa aktualizacja zaawansowanego emulatora Atari 2600.
Steem SSE 4.2.0 R5 Aktualizacja popularnego emulatora Atari ST, Steem SSE, skupiająca się na poprawie stabilności i dokładności.
