Looknijcie tu:
http://www.youtube.com/watch?v=tjcvR5Mc … dded#t=134
I co, podoba się ?
SIUP (SIo2Usb2Pc) - SIO2PC USB Edition
PIN ready logo
3M / InD: ... na kasetach były zabezpieczenia w postaci tzw. "mikropierdnięcie" ...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
HDDRIVER 12.75 Sterownik HDDRIVER, kluczowe narzędzie dla pamięci masowej Atari 16/32-bit, otrzymał aktualizację 12.75, która naprawia błąd w HDDRUTIL.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Przepiękne ! Koderzy do pracy !
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Looknijcie tu:
http://www.youtube.com/watch?v=tjcvR5Mc … dded#t=134
I co, podoba się ?
Cholernie pomysłowe. Bardzo podoba mi się sposób wizualizacji pamięci. Takie coś można dodać do istniejącego emulatora.
laoo: masz na myśli atari++ ;) ?
a mnie się również cholernie podoba wizualizacja pamięci! szczególnie "difference mode"... powala. Widać wszystko jak na dłoni... dekompresję, copy, move. REWELACJA :)
seban
ten zumowany ram calkiem fajne.
Zaraz się pewnie okaże, że anima we flashu. Ale jeśli nie to rewelacja.
dely, działa ! :) właśnie sprawdziłem :D
zoomowanie ramu "kółkiem" myszy.
Kurka, koderzy liczymy na Waszą pomysłowość i pracowitość. Chciałoby się mieć coś takiego dla JIL !
znowu bedzie wezmy sie i zmusmy laoo ;)
ale pomysl jest naprawde wysmienity
to pewnie teraz żeby napisać jakieś narzędzie do XE/XL potrzebna znajomość DirectX albo OpenGL :P
tebe, wystarczy SDL.
Dla mnie bomba :) Powala na kolana.... Fajna sprawa szczeólnie do debuggingu oraz reverse engineering. Można zaoszczędzić lata świetlne szukania błędów. Niestety wątpię, że kiedykolwiek powstanie 100% emulator z takimi bajerami, skoro od 10 lat nala trwa walka o kompatybilność, a na rynku są już nawet emulatory C64 w Javie.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Przepiękne ! Koderzy do pracy !
Wygenerowano w 0.019 sekund, wykonano 62 zapytań