witam,
rozpoczely sie prace nad atarowa wersja gry http://www.gamesgames.com/game/Hashi.html czy ktos spotkal sie gdzies z algorytmem generowania poprawnych hashi (najlepiej z poziomem trudnosci) ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Gopher2600 0.50.1 Jeden z bardziej zaawansowanych emulatorów Atari 2600.
SprEd 1.3.2 od Bocianu Bocianu wydał nową wersję przeglądarkowego edytora duszków SprEd. Odkryj nowe funkcje w wersji 1.3.2!
RM800XL coraz bliżej RM800XL to nowoczesne wcielenie kultowego Atari 800XL, które łączy tradycję z nowoczesną technologią.
Arkanoid z PC na Atari z VBXE Trwają prace nad portem Arkanoida z PC na 8-bitowe Atari, wykorzystującym możliwości rozszerzenia VBXE.
Projekt RE-FALCON 030 od Suavka Suavek, pracuje nad repliką płyty głównej Atari Falcon 030.
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Hashi
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
witam,
rozpoczely sie prace nad atarowa wersja gry http://www.gamesgames.com/game/Hashi.html czy ktos spotkal sie gdzies z algorytmem generowania poprawnych hashi (najlepiej z poziomem trudnosci) ?
Dokładnie identyczna gierka znajduje się w 'Simon Tatham's Portable Puzzle Collection' (http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/puzzles/) pod nazwą Bridges. Dostępny jest kod w C, jest tam też sporo innych fajnych gierek - będziesz miał robotę :)
Są niżej, jako puzzles-version.tar.gz
a ja bym prosił więcej pętelek.
chyba jestem zbyt głupi. :) - o co chodzi w tej grze, tak w skrócie? Niestety manual w eng. nie jest dla mnie jasny ;)-
w skrocie to tak:
kolka trzeba polaczyc ze soba jedna lub dwoma liniami poziomymi lub pionowymi w taki sposob, zeby suma linii 'wychodzacych' z kolka byla rowna liczbie w kolku, linie nie moga sie przecinac i co rownie wazne - kazde kolko musi miec polaczenie z kazdym - nie bezposrednio oczywiscie...
:) - no to teraz mogę powiedzieć, iż to dobra gra :). XXL - czy istnieje szansa na support dla amiga/atari st mouse??
wlasciwie to tak, bo do zakodowania sterowania to mi jeszcze hoho brakuje ;-)
zastanawialem sie nad sterowaniem joyem i wielkim kursorem (jak w loops dx) fire aktywuje "wyspe" po czym wychylenie dzoja ustawia jeden,dwa lub kasuje 'most', kolejny fire dezaktywuje wyspe. moze cos takiego? wydaje mi sie dosc intuicyjne, ale oczywiscie mysz tez nie jest zla.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Fabryka - 8bit » Hashi
Wygenerowano w 0.022 sekund, wykonano 51 zapytań