Witam!
Czy ma ktoś może kompletny i działający kompilator do GFA 3.5? Wszystkie kompilatory, które udało mi się znaleźć wyświetlały błąd, że brakuje pliku COMP_GFA.GFA, czy jakoś tak. Dlatego też poszukuję sprawnej wersji tego programu.
Pozdrawiam!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Flashback na Atari Falcon Port klasycznej gry Flashback dostępny na Atari Falcon030 z 14 MB RAM.
Turgen System 9.4.2 już dostępny Nowa wersja Turgena przynosi usprawnienia w TSFX, GUI i poprawki błędów.
Outline 2025 - invitro na Atari ST Paradox i Havoc/Lineout wydali invitro na Outline 2025 dla Atari STf z 1 MB RAM.
Nowe postacie w Street Fighter 2 Vega dodaje kolejne postacie do portu SF2 na Atari 8-bit. Zobacz nowy film z rozgrywką.
ATasm v1.30 ATasm v1.30 to assembler dla procesora 6502 działający z poziomu wiersza poleceń, zgodny z oryginalnym Mac/65 od OSS.
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kompilator do GFA Basica 3.5
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam!
Czy ma ktoś może kompletny i działający kompilator do GFA 3.5? Wszystkie kompilatory, które udało mi się znaleźć wyświetlały błąd, że brakuje pliku COMP_GFA.GFA, czy jakoś tak. Dlatego też poszukuję sprawnej wersji tego programu.
Pozdrawiam!
Tu jest chyba najlepsze źródło: http://userpages.bright.net/~gfabasic/
Btw, jeśli dobrze pamiętam, to jak masz taki komunikat z kompilatora, to robisz coś nie tak.
albo tu
http://sites.google.com/site/stessentia … ools/steno
Link Adama jest najlepszy z możliwych, STeno to tylko edytor ASCII. lp poprawił wiele rzeczy w stosunku do oryginalnej wersji.
Well, poszperaj troche po stronie to zaobaczysz ze link podany przez kolege Leniuk'a tez jest ok.
Np to http://sites.google.com/site/stessentia … /gfa-basic
Tylko że ten podany przeze mnie jest lepszy :) bo jest tam sporo poprawek w stosunku do oficjalnej wersji i dodatkowych narzędzi.
Dokładnie, Lonny trochę do samego GFA ( a nie tylko w GFA ;) ) wniósł.
Well, poszperaj troche po stronie to zaobaczysz ze link podany przez kolege Leniuk'a tez jest ok.
Jest ok i na temat, problem z nim jest taki, że informacje są przestarzałe.
A moze i tak. Nie spieram sie.
Tu jest chyba najlepsze źródło: http://userpages.bright.net/~gfabasic/
Btw, jeśli dobrze pamiętam, to jak masz taki komunikat z kompilatora, to robisz coś nie tak.
Stronę Lonny Pursella znam od dość dawna, ale nie mogę ogarnąć tego kompilatora zawartego w paczce GBE kit. Kiedy wybieram z menu u góry opcję compile wyskakuje mi lista jakichś opcji i nie mam pojęcia, co robić dalej. Czy może mi ktoś powiedzieć, jak krok po kroku skompilować program napisany w GFA do postaci pliku *.prg przy użyciu kompilatora zawartego w paczce Pursella? Wiem,że zadaję lamerskie pytania, ale jestem bardzo początkującym programistą, i nawet taki z pozoru prosty język, jak GFA sprawia mi sporo trudności :)
Edit: Nareszcie udało mi się poprawnie skompilować program kompilatorem z GFA 3.6. Odpowiedź znalazłem w tutorialu do GFA w formacie *.hyp. W załączniku zamieszczam ten tutorial, bo może komuś się przyda.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kompilator do GFA Basica 3.5
Wygenerowano w 0.048 sekund, wykonano 20 zapytań