Witam!
Czy ma ktoś może kompletny i działający kompilator do GFA 3.5? Wszystkie kompilatory, które udało mi się znaleźć wyświetlały błąd, że brakuje pliku COMP_GFA.GFA, czy jakoś tak. Dlatego też poszukuję sprawnej wersji tego programu.
Pozdrawiam!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Nowa beta RastaConvertera Ilmenit udostępnia czternastą betę swojego konwertera grafiki na komputery Atari.
Test7800 0.3.0 Nowa wersja emulatora Atari 7800 przynosi szereg poprawek i ulepszeń.
Defender 1.02 Nowa wersja gry Defender na Atari ST/STE/Falcon030, oparta na oryginalnych kodach z automatu arcade.
Nowe firmware dla A8PicoSIO Nowa wersja oprogramowania dla A8PicoSIO wprowadza obsługę obrazów dysków ATR o sektorach 512-bajtowych.
Mad Pascal 1.7.4 Nowa wersja kompilatora MadPascal przynosi poprawki i optymalizacje
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kompilator do GFA Basica 3.5
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam!
Czy ma ktoś może kompletny i działający kompilator do GFA 3.5? Wszystkie kompilatory, które udało mi się znaleźć wyświetlały błąd, że brakuje pliku COMP_GFA.GFA, czy jakoś tak. Dlatego też poszukuję sprawnej wersji tego programu.
Pozdrawiam!
Tu jest chyba najlepsze źródło: http://userpages.bright.net/~gfabasic/
Btw, jeśli dobrze pamiętam, to jak masz taki komunikat z kompilatora, to robisz coś nie tak.
albo tu
http://sites.google.com/site/stessentia … ools/steno
Link Adama jest najlepszy z możliwych, STeno to tylko edytor ASCII. lp poprawił wiele rzeczy w stosunku do oryginalnej wersji.
Well, poszperaj troche po stronie to zaobaczysz ze link podany przez kolege Leniuk'a tez jest ok.
Np to http://sites.google.com/site/stessentia … /gfa-basic
Tylko że ten podany przeze mnie jest lepszy :) bo jest tam sporo poprawek w stosunku do oficjalnej wersji i dodatkowych narzędzi.
Dokładnie, Lonny trochę do samego GFA ( a nie tylko w GFA ;) ) wniósł.
Well, poszperaj troche po stronie to zaobaczysz ze link podany przez kolege Leniuk'a tez jest ok.
Jest ok i na temat, problem z nim jest taki, że informacje są przestarzałe.
A moze i tak. Nie spieram sie.
Tu jest chyba najlepsze źródło: http://userpages.bright.net/~gfabasic/
Btw, jeśli dobrze pamiętam, to jak masz taki komunikat z kompilatora, to robisz coś nie tak.
Stronę Lonny Pursella znam od dość dawna, ale nie mogę ogarnąć tego kompilatora zawartego w paczce GBE kit. Kiedy wybieram z menu u góry opcję compile wyskakuje mi lista jakichś opcji i nie mam pojęcia, co robić dalej. Czy może mi ktoś powiedzieć, jak krok po kroku skompilować program napisany w GFA do postaci pliku *.prg przy użyciu kompilatora zawartego w paczce Pursella? Wiem,że zadaję lamerskie pytania, ale jestem bardzo początkującym programistą, i nawet taki z pozoru prosty język, jak GFA sprawia mi sporo trudności :)
Edit: Nareszcie udało mi się poprawnie skompilować program kompilatorem z GFA 3.6. Odpowiedź znalazłem w tutorialu do GFA w formacie *.hyp. W załączniku zamieszczam ten tutorial, bo może komuś się przyda.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Software, Gry - 16/32bit » Kompilator do GFA Basica 3.5
Wygenerowano w 0.016 sekund, wykonano 61 zapytań