Tak piszę sobie coś (modyfikuję atari800) i mam zagwozdkę.
Są sobie przerwania NMI i IRQ. Czy jedno z nich może przerwać drugie? Dlaczego?
Wiem, że jest bug, jak wystąpią jednocześnie, to NMI się nie wykona.
Jak to jest?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
ASAP ma 20 lat - wydanie 7.0.0 20 grudnia 2005 został utworzony pierwszy commit w repozytorium CVS projektu ASAP (Another Slight Atari Player).
FiSh 0.70 Bocianu wydał FiSh 0.70, shell ułatwiający przeszukiwanie zasobów serwerów TNFS.
Street Fighter II już na Atari 8-bit! Vega i jego zespół wydali finalną wersję kultowej bijatyki. Wymaga 4MB cartridge i 64KB RAM.
Elite Demo 6 na Atari 8-bit! Trwają prace nad konwersją kultowej gry Elite. Szóste demo wprowadza liczne poprawki błędów.
vbcc v5 dla 6502 Kompilator C vbcc doczekał się piątej wersji dystrybucji dla 6502. Zapewnia dużo szybszą arytmetykę FPU i nowe narzędzia.
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Jak to jest z przerwaniami W A8?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Tak piszę sobie coś (modyfikuję atari800) i mam zagwozdkę.
Są sobie przerwania NMI i IRQ. Czy jedno z nich może przerwać drugie? Dlaczego?
Wiem, że jest bug, jak wystąpią jednocześnie, to NMI się nie wykona.
Jak to jest?
Kuba to chyba nie jest bug. NMI jest przerwaniem niemaskowalnym, ale to oznacza jedynie, że nie może być maskowane przez procesor. Nie ma tam nic mowy o priorytetach. Jedynie o maskowalności. Tu jest dyskusja na ten temat:
http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=7800
ok, dzięki. Ten wątek z linku wiele wyjaśnił.
Generalnie nie ma czegoś takiego na A8, jak przerwanie przerwania..
Temat uważam za zamknięty :)
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Programowanie - 8 bit » Jak to jest z przerwaniami W A8?
Wygenerowano w 0.013 sekund, wykonano 51 zapytań