Da się tak zrobić, aby hardware'owe sprite'y były niewidoczne, ale jednak wykrywały kolizje? Mam taki pomysł, aby kolizje wykrywać sprzętowo, ale sam rendering sprite'ów robić programowo (APAC), co pozwoliło by na ładną grę bez wynajdywania na nowo koła (tj. pisania systemu kolizji).
Ice-T 2.8.2 Nowa wersja Ice-T dla 8-bitowego Atari już dostępna - poprawki i nowe funkcje
Galactic Panic - nowa przygodówka na ST Darmowa gra point and click na Atari ST - ponad 100 ekranów przygody.
Nowa wersja ARIFE Tool od PVBest73 Uaktualniono uniwersalne narzędzie do analizy obrazów ROM i dysków Atari
Echa Sommarhack 2025 Podczas szwedzkiego party Sommarhack zaprezentowano kilkadziesiąt produkcji,
MadPascal 1.7.3 już dostępny Nowa wersja kompilatora MadPascal przynosi poprawki i optymalizacje