Hello folks,
as I have seen, there is a new versin of TMC available, created by Jaskier/Taquart. Afaik, Jaskier is also the author of Multi-Protracker. So how about updating Multi-Protracker for:
- two Pokeys (Stereo)
- four Pokeys (quadruple Pokey)
- Covox enhancement (8 Bit Samples!)
and other nice things. Well, I am not a musician, but I always liked the MPT sounds much better than the TMC sounds (maybe this will change with TMC 2.x). So why not upgrade MPT ... ?!? greetings, Andreas magenheimer.
Port gry Toadies na Atari STE Toadies, turowy klon Worms z Amigi, trafia na Atari STe dzięki projektowi KtZ i AGT.
Wonder Boy na Atari z VBXE Pierwszy świat konwersji hitu z automatów na małe Atari z kartą VBXE jest już grywalny.
RASTER Music Tracker 1.36.0 Nowa wersja popularnego programu RASTER Music Tracker 1.36.0 m.in. wsparcie dla skryptów i dużo, dużo więcej!
Gearlynx 1.2.32 Aktualizacja emulatora Gearlynx z poprawkami VSync i lepszą obsługą kontrolerów.
NGA 0.9.3. Nowatorski asembler 6502 NGA automatyzuje zarządzanie pamięcią 6502, wykrywając błędy w fazie budowy.