Cześć!
Na ile warto zainstalować koprocesor? Będę korzystał głównie z softu muzycznego.
pozdrowienia,
Piotr
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Doom8088 dla Atari ST Nowy port Dooma na Atari ST bazuje na wersji dla 8088 i wspiera tylko pierwszy epizod
Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board Nowa wersja testowa Altirry dodaje wsparcie dla Black Box Floppy Board
Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca Trzeci odcinek kursu tworzenia gier na Atari 8-bit będzie o rysowaniu postaci.
Wee Ninja - również na Atari 8-bit! Gra Wee Ninja dostępna także dla Atari 8-bit z 48K RAM - najlepiej z Joy 2B+
Invitka na SV2025SE na Atari XL/XE Nowa invitka na letnią edycję Silly Venture 2025 dla Atari XL/XE już dostępna
atari.area forum » Sprzęt - 16/32bit » Koprocesor w MSTE
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć!
Na ile warto zainstalować koprocesor? Będę korzystał głównie z softu muzycznego.
pozdrowienia,
Piotr
Raczej sztuka dla sztuki.
Poza tym mimo obecności podstawki na płycie to MegaSTe zdaje się, że do pracy z FPU potrzebuje jeszcze odpowiedniego GAL'a.
Jednak montaż FPU w STe chyba nie ma większego sensu - praktycznie brak odpowiedniego oprogramowania.
Z apkami pod FPU na ST jest jak z Yeti ;) Ponoć jakieś są, ale nikt nie widział :>
Ponoć część sotu CADowego używa FPU, ponoć jakiś soft muzyczny np. Zero X (ale dam głowy czy w wersji dla ST).
Paru kolegów z tego forum badało temat, ale nie znam wyników tych eksperymentów.
artik-wroc? marekp? Może oni coś powiedzą...
SysInfo "wykorzystuje" :)
SysInfo.... Jak liczy do tego bitcoiny w tle... no to wchodzę w temat ; )))))))))))))))
Mam w Medze STE zainstalowany koprocesor + GAL. SysInfo go wykrywa :-)
Hmm, tu lista (muzyczne) do Falcona, ale...
http://atarimusic.exxoshost.co.uk/index … Itemid=342
O ile pamiętam - cubase też może używać koprocesora, Calamus SL chyba szybciej renderuje grafikę, ale to załatwia opcjonalna karta graficzna.
O, to jest typowe jak szukałem programów korzystających z FPU:
"(...) (three versions available: 68000 for the STe, single 68030 CPU or 68030 CPU + 68882 FPU for the TT or Falcon)"
Czyli mamy program pod FPU, ale to nie dotyczy 68000.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Sprzęt - 16/32bit » Koprocesor w MSTE
Wygenerowano w 0.111 sekund, wykonano 9 zapytań