Cześć!
Na ile warto zainstalować koprocesor? Będę korzystał głównie z softu muzycznego.
pozdrowienia,
Piotr
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Program zlotu Last Party 2026 Poznaj szczegółowy harmonogram 12. edycji kultowego demoparty Last Party w Licheniu Starym.
F16 Falcon Strike 2.0.0 Ogromna aktualizacja polskiego symulatora lotu F-16 na Atari XL/XE wprowadza nowe tryby i mechaniki.
Nowy firmware dla konsol z serii Plus Aktualizacja oprogramowania dla konsol Atari 2600+ oraz 7800+ wprowadza liczne poprawki.
Tony Do It! Świąteczny prezent od Monochrome Productions to grywalne demo nowej przygody Tony'ego na Atari.
Nowy shooter od Shantiego Shanti prezentuje prototyp poziomej strzelaniny wykorzystujący mnóstwo kolorowych, animowanych przeciwników.
atari.area forum » Sprzęt - 16/32bit » Koprocesor w MSTE
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Cześć!
Na ile warto zainstalować koprocesor? Będę korzystał głównie z softu muzycznego.
pozdrowienia,
Piotr
Raczej sztuka dla sztuki.
Poza tym mimo obecności podstawki na płycie to MegaSTe zdaje się, że do pracy z FPU potrzebuje jeszcze odpowiedniego GAL'a.
Jednak montaż FPU w STe chyba nie ma większego sensu - praktycznie brak odpowiedniego oprogramowania.
Z apkami pod FPU na ST jest jak z Yeti ;) Ponoć jakieś są, ale nikt nie widział :>
Ponoć część sotu CADowego używa FPU, ponoć jakiś soft muzyczny np. Zero X (ale dam głowy czy w wersji dla ST).
Paru kolegów z tego forum badało temat, ale nie znam wyników tych eksperymentów.
artik-wroc? marekp? Może oni coś powiedzą...
SysInfo "wykorzystuje" :)
SysInfo.... Jak liczy do tego bitcoiny w tle... no to wchodzę w temat ; )))))))))))))))
Mam w Medze STE zainstalowany koprocesor + GAL. SysInfo go wykrywa :-)
Hmm, tu lista (muzyczne) do Falcona, ale...
http://atarimusic.exxoshost.co.uk/index … Itemid=342
O ile pamiętam - cubase też może używać koprocesora, Calamus SL chyba szybciej renderuje grafikę, ale to załatwia opcjonalna karta graficzna.
O, to jest typowe jak szukałem programów korzystających z FPU:
"(...) (three versions available: 68000 for the STe, single 68030 CPU or 68030 CPU + 68882 FPU for the TT or Falcon)"
Czyli mamy program pod FPU, ale to nie dotyczy 68000.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
atari.area forum » Sprzęt - 16/32bit » Koprocesor w MSTE
Wygenerowano w 0.015 sekund, wykonano 57 zapytań