Tok rozumowania dobry,
jest tak, jak mówisz.
Natomiast wgrany stan gry jest nieprawidłowy (np. w przypadku Montezuma's Revenge w ogóle nie wyświetla się postać głównego bohatera).
Wniosek jeden:
- dopóki nie wyłączymy komputera z sieci, zrzucanie stanów gry do ramdysku funkcjonuje świetnie, ale w momencie zapisu na nośnik (i późniejszego odczytu), pojawiają się niestety błędy... :(
Cóż, nie ma wyjścia, jak tylko poczekać, aż jakiś spec wznowi produkcję świetnego Turbo Freezera.
No chyba, że jest jakaś inna metoda wykorzystująca frezer QMEGa, aby poprawnie zapisywać i odczytywać stany gier.
SillyVenture 2025SE - nowe wiadomości Ruszyła sekcja regulaminów i uploadu prac. Zaktualizowano regulamin i dodano nową kategorię muzyczną
Doom8088 dla Atari ST Nowy port Dooma na Atari ST bazuje na wersji dla 8088 i wspiera tylko pierwszy epizod
Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board Nowa wersja testowa Altirry dodaje wsparcie dla Black Box Floppy Board
Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca Trzeci odcinek kursu tworzenia gier na Atari 8-bit będzie o rysowaniu postaci.
Wee Ninja - również na Atari 8-bit! Gra Wee Ninja dostępna także dla Atari 8-bit z 48K RAM - najlepiej z Joy 2B+