To może ja wyjaśnię o co chodzi.
Jest pomysł, by wykorzystać Pokey Max i w konsoli A7800 uruchomić podwójny Pokey (takie "stereo", ale z sumowanymi wyjściami) dla zwiększenia ilości kanałów. Kolega @synthpopalooza chce wykorzystać motyw z Metroid, ma pliki stworzone dla assemblera A8 ale nie wie, jak przekonwertować je dla assemblera A7800. Jeżeli ktoś chciałby się tym pobawić, to pliki są w załączniku. Każda sugestia mile widziana :)
Post's attachmentsmetroid_double_pokey.zip 9.88 kb, liczba pobrań: 7 (od 2021-01-14)
Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.
Falcon030 14MB + CT60; Jaguar + Skunkboard; 65XE + SIO2SD + Ultimate + Stereo + VideoMod; 520STE + 4MB + Ultrasatan + HxC Emulator; LYNX II + VGA Mod; A2600 + MultiCart; ZX Spectrum 128k +2 + PiocDivSD; Amiga 600 + 2MB chip + Furia + SD; C64 "chlebak" + 1541 Ultimate