Hej!
Sprawdziłem tak na szybko (emulator Altirra 4.31/ Wine / Linux).. nie używałem DOS-a, użyłem po prostu urządzenia "H:", "zamontowanego" również jako "D:", Anty *AJEK w wersji 1.2, wtedy bufor wynosi $E900 bajtów. Jak bedę miał chwilę to sprawdzę również z jakimś DOS na pokładzie, może problemem jest faktycznie za mały bufor i może ja czegoś nie sygnalizuję lub nie wykrywam.
W sposób opisany powyżej udało mi się przetworzyć "World Soccer", w załączniku XEX, a video z operacji tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=5MKYfmDMIUQ
Z kolei z FEUD jest za to inny "problem", a właściwie nie z FEUD ale z samym zachowaniem "*AJEK Copy" i strukturą nagrania którą generuje na taśmie, sama gra jako ostatni ma segment "INIT" i potem nie ma już żadnych danych, wychodzi na to że gdy "*AJEK Copy" napotka segment INIT to generuje od razu "sync tone", i próbuje generować dane następnego bloku, nawet gdy nie ma więcej danych. Więc wychodzi na to że po takim "sync tone", powinien nastąpić, blok danych, ale jako że żadnych danych już nie ma to jest tylko krótki "ton" który można nazwać znacznikiem EOF, no i oczywiście mój "anty *AJEK" się na tym wykłada i zgłasza błąd 140, bo oczekuje danych następnego segmentu danych, który nie występuje. Dane zapisane na dysku są oczywiście OK (anty *AJEK zapisuje każdy blok tuż po jego odczytaniu), ale niemniej jednak nie powinno to tak działać. Mając niewiele nagrań do dyspozycji po prostu część rzeczy zgadywałem, ale dzięki tym nagraniom które udostępniłeś wiem że mam na pewno jedną poprawkę do zrobienia :)
Do kompletu sprawdzę co się dzieje z "world soccer", jeżeli używamy DOS-a.
Struktura pliku "WORLD SOCCER", przetworzonego przez wersję 1.2 Anty *AJEK Copy:
Input file is soccer.xex and the file size is 39411 bytes.
Header is: $ffff
block 001: $b000-$b013 ($0014)
block 002: $0480-$04e8 ($0069)
block 003: $02e2-$02e3 ($0002) ---> INIT $b000
block 004: $0500-$06a0 ($01a1)
block 005: $02e0-$02e1 ($0002) ---> RUN $0654
block 006: $2849-$bfff ($97b7)
File soccer.xex is OK!
I do kompletu struktura pliku "FEUD":
Input file is feud.xex and the file size is 54190 bytes.
Header is: $ffff
block 001: $02e0-$02e1 ($0002) ---> RUN $490a
block 002: $0480-$05ff ($0180)
block 003: $2000-$51ff ($3200)
block 004: $02e2-$02e3 ($0002) ---> INIT $5000
block 005: $2000-$bfff ($a000)
block 006: $0400-$0409 ($000a)
block 007: $02e2-$02e3 ($0002) ---> INIT $0400
File feud.xex is OK!
W załącznikach poniżej oba "wyłuskane" pliki.
Post's attachmentsfeud.zip 28.54 kb, liczba pobrań: 1 (od 2025-05-25)
soccer.zip 23.92 kb, liczba pobrań: 1 (od 2025-05-25)
Tylko zalogowani mogą pobierać załączniki.