Scena na PoFo nie istnieje, bo zapis ekranu jest szeregowy. Tak można w najkrótszy sposób odpowiedzieć :) Wypełnienie całego ekranu trwa wieczność, bowiem trzeba zapodać 16-bitowy numer komórki pamięci ekranu do zapisu, a następnie bajt, który chcemy tam wpisać. Odczyt z pamięci ekranu NIE DZIAŁA, bo konstruktorzy PoFo popełnili błąd w schemacie. Układ graficzny (kontroler Hitachi) pozwala odczytać bajt z pamięci ekranu, ale niestety brakuje odpowiedniego stanu na nóżce R/W :( Teoretycznie dałoby się to naprawić - ba, nawet kiedyś to rozpracowałem :) Dodam tylko, że kontroler zawiera też nóżkę od synchronizacji ramki, która została po prostu olana i nie można sprawdzić jej stanu.
O dźwięku nie będę się wypowiadał, bo jest jeszcze gorzej :)
Outline 2025 - invitro na Atari ST Paradox i Havoc/Lineout wydali invitro na Outline 2025 dla Atari STf z 1 MB RAM.
Nowe postacie w Street Fighter 2 Vega dodaje kolejne postacie do portu SF2 na Atari 8-bit. Zobacz nowy film z rozgrywką.
ATasm v1.30 ATasm v1.30 to assembler dla procesora 6502 działający z poziomu wiersza poleceń, zgodny z oryginalnym Mac/65 od OSS.
ugBASIC v1.17.2 Wszechstronny język programowania BASIC oraz cross-kompilator pozwalający na tworzenie programów na różne platformy 8-bitowe
Zapraszamy do artykułów na atari.area! Szukasz różnorodnych materiałów na temat Atari? Koniecznie odwiedź dział artykułów.