1

Temat: ATASCII Blastr

Proponuję coś na zimową rozgrzewkę – efekt kilku wieczorów sprawdzania, czy można łatwo stworzyć szybką strzelaninę korzystając tylko ze standardowego zestawu znaków. Nie znajdziecie tu wybitnej grafiki, ani wysublimowanej muzyki, za to obiecuję dużo laserów oraz bossów ciężkich do ubicia. Użytkownicy Fujinet dostają dodatkowe efekty dźwiękowe oraz synchronizowaną na bieżąco z Internetem listę najlepszych wyników.

Na początku może jest łatwo, ale poziom trudności rośnie wraz z postępem smile

Grę można uruchomić z serwera fujinet.pl, lub pobrać tutaj.

http://www.atari.org.pl/files/blastr.xex

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

2

Odp: ATASCII Blastr

Bardzo fajna gierka. Ciekawe kiedy spadnę z 3-go miejsca na liście (przynajmniej rano byłem 3-ci, teraz to nie wiem big_smile ).

Pamięć studenta ma charakter kwantowy - student wie wszystko, ale jednocześnie nic nie pamięta.
- Kilka(naście?) pudełek z klawiszami i światełkami. I jeden Vectrex, żeby nimi wszystkimi rządzić.

3

Odp: ATASCII Blastr

Podoba mi się wink

Sikor umarł...

4

Odp: ATASCII Blastr

Bardzo dobra grywalność. Fajne:-)

5

Odp: ATASCII Blastr

Niechcący opublikowałem wersję dev. Objawiała się "pi*" u użytkowników nieużywających Fujinet, proszę pobrać poprawną wersję. Na TFNS zawsze jest wersja aktualna.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

6

Odp: ATASCII Blastr

Haha:-) Myślałem, że to celowo tak zrobione jest i było śmieszne:-) Ja tam wolę wersję z pi*:-)

7

Odp: ATASCII Blastr

Dokładnie, pi* robi robotę wink

2x65XE (ECI), 800 XL, XC-12, Ultimate, SimpleStereo, SIO2SD, SIDE2, IDE+2.0 rev.C, SOnari, POKEYMAX SC (1.15), POKEYMAX QC PSG/SID, SDRIVE MAX. POKEY 4ever ;)

8

Odp: ATASCII Blastr

Heh, przypomniały mi się czasy wklepywania Pustynnej Burzy z TA...