Odp: port flaszowej gierki
a w/g mnie na korzysc. napis tytulowy stal sie bardziej wyrazisty zas poprzedni wyblakly...
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
hatari 2.5.0 Od dwóch dni dostępna jest najnowsza (2.5.0) wersja Hatari.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a w/g mnie na korzysc. napis tytulowy stal sie bardziej wyrazisty zas poprzedni wyblakly...
masz talent chlopie
a ja zrobię konkurencję
No to ja już słowa nie powiem i idę się powiesić, bo ja tak nie umiem :( :( :( :( :(
co do muzyki. nic nie zakladam, ale czy bede umial podpiac jakas wypasna procke odgrywania? moze cos prostrzego?
Nie wydaje mi się żeby player TMC był jakiś szczególnie wypaśny. Prościej chyba być nie może:
na starcie: init, cont
co ramkę: play[, sound[, sound[, sound]]]
Podpinanie sound pod DLI tudzież odliczanie dla niego linii, jak sugeruje Jaskier, jest IMO bez sensu - i tak różnica jest minimalna.
Nawet nie trzeba dołączać źródeł. W srollu i w sm3inv grała binarka wypluwana przez TMC i grała dobrze.
Jeżeli chodzi o ilość wywołań na ramkę, to przy przeciętnie skomplikowanej grafie w g2f jeszcze 3x/ramkę wyrabia nieźle, i przy okazji nawet wywołania sound rozkładają się w miarę równo w czasie.
A na marginesie: ludzie, ortografia! niektórzy się źle czują na widok czegoś "prostrzego".
Ostatnio edytowany przez epi (2006-02-17 18:35:29)
no ładne obrazki panowie
Nie to, żebym się czepiał, ale te skorpiony są chyba rozdeptane :D
Grafa miodzio! Mam nadzieje że konwersja gry będzie równie udana!
bedzie podobnie jak na C64, obrazek tytułowy ahh i ohhh a sama gra ... ;)
a może do sudoku ktoś namaluje screena tytułowego oraz jakieś fonciaki... gra superowa a niestety oprawa wizualna niezaciekawa...
przeciez screen tytułowy juz jest, Piguła nie czytasz całego watku
Tebe ja pisałem o sudoku a nie skorpionach....
tebe nie czytasz całego posta :>
xxl: to znaczy, że muzykę już masz? poka poka!
Ostatnio edytowany przez epi (2006-02-19 21:54:44)
wczoraj nie mialem neta. widze, ze w skrzyni sa jakies listy z sugestiami, grafika i muzyka. poki co zrzut z wczoraj:
---
dodane:
jesli sa sugestie - prosze teraz. do konca tyg. chce ukonczyc program, a od srody do piatku nie bede mial neta ...
Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-20 07:48:57)
Mam nadzieję, że w skrzynce znalazłeś grafe do gry... bo przy tak pięknym obrazku tytułowym, szkoda by było aby kolejna fajna gra logiczna (Twojego autorstwa) posiadała oprawę graficzną z lat 70.
dodane: animacja lawy, zmienione fonty
delikatnie zmieniona procedura oblugi tablic dzieki czemu gierka moze obsluzyc levele z:
http://lightforce.freestuff.gr/double.php - trzeba by tylko zmienic generator znakow ;-)
to nie jest moja gra. na poczatku dalem linka do flasha, klasycznie zerznalem pmysla.
brak obslugi klawiszy konsoli
brak fx
prawdopodobnie dodam jeszcze ramke ograniczajaca pole ruchu skorpionow
Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-21 11:15:51)
Nowsza wersja pixa:
Kurna to mi moje logo z Atarki przypomina :), nie jest identyko,
ale ogonek zakręcony prawie tak samo seksownie :P
Niech jakiś grafik się zlituje i zrobi grafe do tej gry, u mnie na początek ma czteropak browca na foreverze lub jakimkolwiek party w niedalekiej przyszłości na którym sie pojawie.
Taka próba, xxl można DLI używać nie? Duchów też, bo nie wykorzystujesz.
No teraz to mi designem bulder dasha zalatuje! Ale wygląda duuuuuzzzzoooo lepiej!
Jestem za!
fakt, wyglada duz lepiej. tylko, ze matryca 8x16 co akurat nie jest problemem - d_lista by sie tylko wydluzyla i co wiersz dl zmienia zestaw, ale jak bedzie wygladal skorpion idacy w lewolub prawo? piksele nie sa proporcjonalne. wydaje mi sie tez, ze szkoda dodatkowego koloru na tlo kosztem trzeciego koloru na elementy gry. za to animacje mozna zrobic duzo ladniej.
playery juz wykorzystuje do ograniczenia pola gry.
kolejny raz zmienilem procki obslugi tablic - teraz pole gry niezaleznie od czesci wyswietlanej moga miec rozmiary hmmm prawie dowolne ;-) scroll co 1 element czyli w poziomie 2 znaki a w pionie jeden.
kompresja zrobiona
brak obslugi klawiszy konsoli.
gra zajmuje 5kb
---- dodane
brak fx'ow, brak muzy ...
Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-22 11:51:47)
na tym obrazku powyżej jest jeden zestaw znaków tylko. W dodatku wypełniony jest gdzieś w 10% :) Jak będę miał chwilkę, to dziś jeszcze porobię obracane skorpiony, jakiś panel itp.
No chyba, że znowu przyjdzie powrooz i pozamiata :D
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 4.776 sekund, wykonano 13 zapytań ]