26

Odp: port flaszowej gierki

a w/g mnie na korzysc. napis tytulowy stal sie bardziej wyrazisty zas poprzedni wyblakly...

27

Odp: port flaszowej gierki

a ja zrobię  konkurencję. ;)
na razie koncept screena.
http://images3.fotosik.pl/23/iwutz3aogvnnzaka.png

28

Odp: port flaszowej gierki

masz talent chlopie

29

Odp: port flaszowej gierki

a ja zrobię  konkurencję

No to ja już słowa nie powiem i idę się powiesić, bo ja tak nie umiem :( :( :( :( :(

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

30

Odp: port flaszowej gierki

xxl napisał/a:

co do muzyki. nic nie zakladam, ale czy bede umial podpiac jakas wypasna procke odgrywania? moze cos prostrzego?

Nie wydaje mi się żeby player TMC był jakiś szczególnie wypaśny. Prościej chyba być nie może:
na starcie: init, cont
co ramkę: play[, sound[, sound[, sound]]]

Podpinanie sound pod DLI tudzież odliczanie dla niego linii, jak sugeruje Jaskier, jest IMO bez sensu - i tak różnica jest minimalna.

Nawet nie trzeba dołączać źródeł. W srollu i w sm3inv grała binarka wypluwana przez TMC i grała dobrze.

Jeżeli chodzi o ilość wywołań na ramkę, to przy przeciętnie skomplikowanej grafie w g2f jeszcze 3x/ramkę wyrabia nieźle, i przy okazji nawet wywołania sound rozkładają się w miarę równo w czasie.

A na marginesie: ludzie, ortografia! niektórzy się źle czują na widok czegoś "prostrzego".

Ostatnio edytowany przez epi (2006-02-17 18:35:29)

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

31

Odp: port flaszowej gierki

Update
jeszcze trochę do poprawy, ale na dziś koniec.

http://images3.fotosik.pl/23/gj84jk8n9r70plalm.png

32

Odp: port flaszowej gierki

no ładne obrazki panowie

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

33

Odp: port flaszowej gierki

Nie to, żebym się czepiał, ale te skorpiony są chyba rozdeptane :D

KMK
? HEX$(6670358)

34

Odp: port flaszowej gierki

w calym tym porcie najlepsza bedzie muzyka i grafika :-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

35

Odp: port flaszowej gierki

Grafa miodzio! Mam nadzieje że konwersja gry będzie równie udana!

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

36

Odp: port flaszowej gierki

bedzie podobnie jak na C64, obrazek tytułowy ahh i ohhh a sama gra ... ;)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

37

Odp: port flaszowej gierki

Tebe zazdrości ;)

Sikor umarł...

38

Odp: port flaszowej gierki

a może do sudoku ktoś namaluje screena tytułowego oraz jakieś fonciaki... gra superowa a niestety oprawa wizualna niezaciekawa...

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

39

Odp: port flaszowej gierki

przeciez screen tytułowy juz jest, Piguła nie czytasz całego watku

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

40

Odp: port flaszowej gierki

Tebe ja pisałem o sudoku a nie skorpionach....

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

41

Odp: port flaszowej gierki

tebe nie czytasz całego posta :>

xxl: to znaczy, że muzykę już masz? poka poka!

Ostatnio edytowany przez epi (2006-02-19 21:54:44)

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

42

Odp: port flaszowej gierki

wczoraj nie mialem neta. widze, ze w skrzyni sa jakies listy z sugestiami, grafika i muzyka. poki co zrzut z wczoraj:

http://atari.pl/scorpions.obx

---

dodane:

jesli sa sugestie - prosze teraz. do konca tyg. chce ukonczyc program, a od srody do piatku nie bede mial neta ...

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-20 07:48:57)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

43

Odp: port flaszowej gierki

Mam nadzieję, że w skrzynce znalazłeś grafe do gry... bo przy tak pięknym obrazku tytułowym, szkoda by było aby kolejna fajna gra logiczna (Twojego autorstwa) posiadała oprawę graficzną z lat 70.

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

44

Odp: port flaszowej gierki

dodane: animacja lawy, zmienione fonty
delikatnie zmieniona procedura oblugi tablic dzieki czemu gierka moze obsluzyc levele z:
http://lightforce.freestuff.gr/double.php - trzeba by tylko zmienic generator znakow ;-)
to nie jest moja gra. na poczatku dalem linka do flasha, klasycznie zerznalem pmysla.

brak obslugi klawiszy konsoli
brak fx
prawdopodobnie dodam jeszcze ramke ograniczajaca pole ruchu skorpionow

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-21 11:15:51)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

45

Odp: port flaszowej gierki

dely napisał/a:

Nowsza wersja pixa:

Kurna to mi moje logo z Atarki przypomina :), nie jest identyko,
ale ogonek zakręcony prawie tak samo seksownie :P

---==<<Sc0rpi0>>==---

46

Odp: port flaszowej gierki

Niech jakiś grafik się zlituje i zrobi grafe do tej gry, u mnie na początek ma czteropak browca na foreverze lub jakimkolwiek party  w niedalekiej przyszłości na którym sie pojawie.

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

47

Odp: port flaszowej gierki

http://images2.fotosik.pl/25/kesseckovr2hz2nh.png
Taka próba, xxl można DLI używać nie? Duchów też, bo nie wykorzystujesz.

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

48

Odp: port flaszowej gierki

No teraz to mi designem bulder dasha zalatuje! Ale wygląda duuuuuzzzzoooo lepiej!
Jestem za!

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

49

Odp: port flaszowej gierki

fakt, wyglada duz lepiej. tylko, ze matryca 8x16 co akurat nie jest problemem - d_lista by sie tylko wydluzyla i co wiersz dl zmienia zestaw, ale jak bedzie wygladal skorpion idacy w lewolub prawo? piksele nie sa proporcjonalne. wydaje mi sie tez, ze szkoda dodatkowego koloru na tlo kosztem trzeciego koloru na elementy gry. za to animacje mozna zrobic duzo ladniej.

playery juz wykorzystuje do ograniczenia pola gry.
kolejny raz zmienilem procki obslugi tablic - teraz pole gry niezaleznie od czesci wyswietlanej moga miec rozmiary hmmm prawie dowolne ;-) scroll co 1 element czyli w poziomie 2 znaki a w pionie jeden.
kompresja zrobiona
brak obslugi klawiszy konsoli.
gra zajmuje 5kb

---- dodane

brak fx'ow, brak muzy ...

Ostatnio edytowany przez xxl (2006-02-22 11:51:47)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

50

Odp: port flaszowej gierki

na tym obrazku powyżej jest jeden zestaw znaków tylko. W dodatku wypełniony jest gdzieś w 10% :) Jak będę miał chwilkę, to dziś jeszcze porobię obracane skorpiony, jakiś panel itp.

No chyba, że znowu przyjdzie powrooz i pozamiata :D

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.