Odp: J3+p4c
Dobre, dobre, nie powiem, trochę mi się d..a zmarszczyła :cool:
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Grawitacja 2024 Czas na kolejną edycję 8 bitowego GameJamu.
Tenebra na Atari ST/STE Wersja gry na duże atari.
Wyniki FujiCup 2023 Wyniki konkursu FujiCup na najlepszą grę dla 8-bit Atari w 2023 roku zostały ogłoszone!
TONY na małe Atari Nowa gra na małe Atari, w Hiresie, produkcja Rafała Dudka (brat XXL-a), Popmilo i Caruso.
Cosmic Hero 2 Bohater ratujący Ziemię w kryzysowej sytuacji powraca po 30 latach.
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dobre, dobre, nie powiem, trochę mi się d..a zmarszczyła :cool:
jest taka mysl zeby mozna bylo przelaczyc widok w jetpacu ze zwyklego na cos podobnego do tego na filmiku, zrobilbym nieruchome liczniki u gory, jetpac zawsze znajdowal by sie w srodkowej czesci ekranu a plansza by sie scrolowala? wyglada to jakos czy raczej odpuscic i dopracowac tryb $f ?
prawdę mówić, wolę mieć wszystko na ekranie bez przewijania i niespodzianek
optymalizacja i ostatnie publiczne demo http://atari.pl/jrej0.obx ;-)
nie za szybko to teraz działa ?
No no no! Jest git :)
A jak sobie przypomnę posta o tym, że giery nie będzie, bo zaginęły źródła, to nadal mną trzepie ;)
Wygląda to naprawdę dobrze!
te 3 podesty mogą być w różnych kolorach, w końcu są ustawione tak że się o to proszą
A nawet cztery... :)
potrzebuje betatesterow (2-3), ktorzy przetestuja kolejne wersje jetpaca, przesla uwagi i zrobia to szybko
---
filmik http://atari.pl/jcolor.rar
---
odrobina dzwieku http://atari.pl/jsfx.rar
---
wiecej dzwieku http://atari.pl/jetpac_avi.rar
Ostatnio edytowany przez xxl (2007-09-13 13:23:21)
:cool: Wymiata :cool:
to może później Castle Master, Lords of Chaos, Elite... ;)
Sorki, ale moim zdaniem grafika jest fatalna, kolorystyka beznadziejna. Wlasciwie juz o tym pisalem do xxla, ze nie moge sie podpisac pod tym dzielem jako grafik, poniewaz nie doszlismy do konca projektu (z mojej winy, poniewaz musze poswiecic sie teraz innym sprawom), a to co widze nawet w polowie nie jest tym, co mialo byc. Przepraszam zawiedzionych, ale nic nie poradze, jeszcze przez jakis czas jestem atarowsko uziemiony.
No tak ale jeta nie było na a8 a jest, a jakby co to może wersja 2.0 z ulepszoną grafą itp.
Właśnie sobie chwilę zagrałem w Jetboy'a.
Kaz - grafika wcale nie jest fatalna. Moim zdaniem jest ok. Jeśli chodzi o kolorystykę, to faktycznie - bardziej podoba mi się tło, które można zobaczyć wyżej (post #32). To szaro-bure, które jest w finalnej wersji gry nie jest zbyt ładne. Ale to kwestia gustu.
Do jednego nie mogę przywyknąć - do szarpanej animacji. Być może dla ZX Spectrum to jest naturalne, ale standardy Atari przyzwyczaiły mnie do płynnej animacji (synchronizacja?). Tu widać, jak atarka trudzi się z rysowaniem obiektów. Oczywiście wiedząc, że kod gry jest bardzo mocno związany z oryginalnym kodem Jetpac'a - można się z tym pogodzić. Ale jednak szkoda...
Wspomnę jeszcze o muzyce: Miker - jesteś, jak zwykle, w najlepszej formie!
Ogólnie dobra robota. Brawo XXL!
Ostatnio edytowany przez larek (2007-10-02 10:05:16)
Nie wiem jak to w zamyśle Kaza miało wyglądać. Mi się graficznie całość podoba choć kolorystyke możnaby dobrać chyba lepiej. Szarpana animacja? - to cecha rozpoznawcza wszystkich gierek na Spectrumnę :). To kwestia tego jak działa engine gry. W tym komputerku chyba nie dało się tego uniknąć. Nie wiem przerwań brakowało czy jak? Tak sadzę bo nie widziałem żadnej gierki na spectrumnę która by miała płynną animację synchronizowaną do ramki. Port gry robiony tą metoda którą zastosował XXL będzie niestety miał tą przypadłość. Za to będzie 100% wierny oryginałowi :).
sory za pisanie pod soba ale jest mus.
znalazly sie bledy/niedociagniecia w grze i musze poprawiac. wkrotce ukaze sie bugfix do jetboya:
1. zwiekszyc magazynek
2. poprawic kolizje (zle dzialaja, czasem jetboy strzela a ginie zupelnie inny obcy)
3. wylaczyc basic podczas ladowania (jesli nie wylaczymy basica nie bedzie muzyki i pojawia sie smieci podczas gry)
4. blad w fazie 4 - ten sam, ktory jest w spectrumowej wersji - pomyslalem ze jednak trzeba to poprawic (wybuchajacy obcy nabija nam score)
5. dodac pauze do gry
jesli macie inne pomysly to jest ostatnia szansa.
---
czy warto dodac?
6. mozliwosc przelaczania muzyki / efektow dzwiekowych
Ostatnio edytowany przez xxl (2007-10-04 08:05:19)
warto + może skala poziomu trudności - teraz jest ciut za łatwo ;)
tips & trick ? wpisujesz "coś" - masz niesmiertelność ;-) lub przechodzisz dalej ;D albo jakis bonus ;p nie no tak se zartuje ;-)
5. dodac pauze do gry
press F9 to pause/continue :D
http://atari.pl/jetboy.obx - poprawiona wersja
1. powiekszony magazynek do guna
2. kolozje dzialaja prawidlowo, powiekszony obszar zrzutu dla paliwa (o 2 px)
3. gra sama wylacza basic
4. poprawiony blad fazy 4 (ten sam co na zx)
5. podczas gry space to pauza, fire to kontynuacja
6. na planszy tyt. joy prawo/lewo - przelacza miedzy muza z fx a samymi fx
to chyba na tyle.
Ech wy, tipsów się wam zachciało, Monitor MLM z QMEGa i szukać ;)
a wersja dla VBXE też będzie :D
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[ Wygenerowano w 0.092 sekund, wykonano 8 zapytań ]