sqward: z tym ogolnie pain bym nie przesadzal. java i cpp maja niemal ta sama skladnie (poki nie piszesz engine 3d raczej nie masz potrzeby schodzic do jni), ino do bibliotek trzeba sie przywyczaic, ale generalnie opis api androidowego jest calkiem znosny.
dely: gps wcina baterie? jakos nie zauwazylem by gps zarzynal, jak juz to polaczenie danych/wifi + podswietlanie ekranu. bt mam na stale wylaczone, bo i po co, nic z tego nie korzysta, chyba ze douszna sluchawka (a takiej nie mam).
przy samym gps wlaczonym na stale (np. do zapisywania pokonywanej trasy) nie widze roznicy w zuzywaniu baterii ani na obecnym sgs, ani nie widzialem na wczesniejszym herosie.
co do czasu zycia na baterii - jak pisalo wiekszosc przedmowcow - 2 doby na "dzisiejszych" smartfonach, do tygodnia na starszych nokiach, ktore mimo dostepnosci c++ api przezyly sie jak... przezytek.
gejfony maja calkiem fajnie lukrowane aplikacje - niestety wlasciwie za kazda placisz, by cos na to napisac potrzebujesz maka.
winde nowa pozwolcie ze przemilcze.
android ma calkiem fajne api, aplikacje wkurwiajace reklamami (adfree mocno pomaga, ale nie wszystko da rade wywalic), ale sprzet dzialajacy "w porywach" do 2 dni, szczegolnie jak sie zacznie bawic romami nie od producenta, a customizowanymi (a warto poswiecic czas zycia na baterii dla znacznie lepiej dzialajacego systemu).
fox: ostatnie symbiany troche w tej kwestii zmienily przez qt, ale starsze, tj. pisanie pod s6v2/v3 to faktycznie spora roznica niz np. w pisaniu na desktop.
Ostatnio edytowany przez jellonek (2011-07-11 11:45:43)
The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep