51

Odp: port flaszowej gierki

na maila poszla rozpiska jak poukladac fonty w charsetach.

zrezyguje z 5 trybu antica na rzecz 4 gdy dostane PELNY zestaw fontow na podmiane obecnego.
zmiany w programie do obslugi trybu 4 sa minimalne: dli zmienia zestaw co linie + wydluzy sie DL.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

52

Odp: port flaszowej gierki

O jakich nieproporcjonalnych fontach mowa???

53

Odp: port flaszowej gierki

chodzi o to, ze pixel w trybie 5 jest kwadratem a w 4 prostokatem

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

54

Odp: port flaszowej gierki

A czemu się zmienia zestaw co linię?

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

55

Odp: port flaszowej gierki

bo w silniku nie bede musial NIC zmieniac :-)

linia trybu 5 - jak teraz znaki 8x8

linia trybu 4 lms linia1 dli zmiana charset -
linia trybu 4 lms linia1(jescze raz) dli zmiana charset - da nam to samo z punktu widzenia programu ale uzyskamy rozdziale 8x16

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

56

Odp: port flaszowej gierki

Widzę, że prace idą w dobrym kierunku... czy po ukończeniu skorpionów jest szansa na drugą wersję sudoku? w podobnym trybie?

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

57

Odp: port flaszowej gierki

a oto moja wersja scorpionow:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/an8 … ljkiy.html

Ogolnie jak by  troche pokombinowac to mozna zrobic naprawde kolorowa gierke.

58

Odp: port flaszowej gierki

hmm.
No to Vidol dorwał się do miotły  ( a raczej odkurzacza) ;)

obrazek po poprawkach.
http://images3.fotosik.pl/26/a8x87jkuakc694x1.png

59

Odp: port flaszowej gierki

japierdole - ale ladne :D

to teraz za radą piguły - doróbcie podobnej klasy screen do sudoku...

The UNIX Guru`s view of Sex:
unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep

60

Odp: port flaszowej gierki

Ładne, ładne. Brawo Panowie!!!

Czy możecie wyjaśnić, Stirlitz, dlaczego wasz służbowy adres stirlitz@rsha.gov.de ma aliasa justas@gru.su?
Nie czytam PM. Proszę używać e-mail.

61

Odp: port flaszowej gierki

dely napisał/a:

A czemu się zmienia zestaw co linię?

Tajemnice Atari 3/93, w cyklu "Piszemy Grę"

Hitler, Stalin, totalniak, SSman, NKWDzista, kaczor dyktator, za długo byłem w ChRL, wypowiadam się afektywnie.

62

Odp: port flaszowej gierki

Powiem krótko  - zajeb... grafa! A do sudoku fajnym tytułowym screenem mogła by być plansza z cyferkami z   samej gry tylko w pseudo 3D (pokazana pod kątem).

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

63

Odp: port flaszowej gierki

> Widzę, że prace idą w dobrym kierunku...

prace ida? skorpiony juz sa skonczone :p (bez muzyki i fx). wczyszcze kod z procedurek do debugowania i w weekend lub poniedzialek puszcze gierke w swiat ;-)

> czy po ukończeniu skorpionów jest szansa na drugą wersję sudoku?

jest szansa na cos innego. sudoku mialo byc max proste i jest. projekt zakonczony.

co do propozycji graficznych (oprocz czolowki bo ta adm juz zrobil) zdaje sobie sprawe, ze gdybysmy czekali jeszcze tydzien to pojawi sie kilka zajebistych propozycji grafik do gry i kazda bedzie kilkakrotnie lepsza od tego co pokazalem na poczatku. ale czy jest sens czekac? jesli dostane zrobione charsety do soboty to zmienie tryb graficzny w przeciwnym wypadku zostanie jak jest. jeszcze bedzie okazja sie wykazac :-) mam nadzieje.

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

64

Odp: port flaszowej gierki

eee bez sensu..... xxl lepiej wolniej ale na wyższym poziomie... może nawet jakieś Ojro Ci wpadnie w konkursie Abbuc'a.... a nawet jeżeli nie to gra będzie milsza dla oka!

Ci, którzy przemawiają w imieniu Boga powinni pokazać listy uwierzytelniające. J. Tuwim

65

Odp: port flaszowej gierki

True... Lepiej chwilę zaczekać, byle nie zadługo... A widzę, że z chęciami u niektórych coś się ruszyło ;)

Sikor umarł...

Odp: port flaszowej gierki

Bardzo ładny obrazek! Tylko te skorpiony nieco zezowate ;)

67

Odp: port flaszowej gierki

no to odpoczywam tydzien. zobaczymy co sie stanie ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

68

Odp: port flaszowej gierki

Będzie już po Olimpiadzie

69

Odp: port flaszowej gierki

tryb ze zmiana linii o ktorym wspominacie  to JGP (wykorzystuja go gry Avalonu, Dyna Blaster itp.), w G2F jest wsparcie dla JGP (Options-> JGP)

*- TeBe/Madteam
3x Atari 130XE, SDX, CPU 65816, 2x VBXE, 2x IDE Plus rev. C

70

Odp: port flaszowej gierki

czekalem, czekalem...

gra ukonczona. wersja bez obrazka 2kb a z obrazkiem: http://atari.pl/scorpions.obx

ps. szkoda, ze grafikom braklo motywacji do UKONCZENIA tego co zaczeli (@dely, @Vidol) :(

sterowanie: start - rozpoczecie tego samego poziomu
select - wybor i automatyczny start poziomu
+ kursorki

jakie wrazenia z gry?

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

71

Odp: port flaszowej gierki

bardzo ladna :]

Odp: port flaszowej gierki

Brawo xxl! Niech dlugo żyje nam! Przede wszystkim za to, że Ci się chce.  Gra się dobrze i o to chodzi. Grafika tytułowa Vidola bardzo piękna. Niedosyt, jak dla mnie w dwóch miejscach: grafika elmentów w grze (nie licząc skorpionów, bo tę są w porządku) i udźwiękowienie. Jesli będzie wersja 2.0, to obiecuję przygotować jakies propozycje elementów tła w ciagu 7 dni.

Pozdrawiam serdecznie.

Kaz/Rohar
Prowadzę stronę dla obłąkanych: http://atari.online.pl/

73

Odp: port flaszowej gierki

grafika tytulowa jest powrooza chyba

74

Odp: port flaszowej gierki

fajnie :-) ale ja widze na ekranie tyt. podpis powrooza pod grafika, co do "klockow' gry - poczytaj watek... bylo kilka prob podmiany elementow w grze...

z dzwiekiem sie zgodze - zawsze mozna wylaczyc ;-)

http://atari.pl/hsc/ad.php?i=1.

75

Odp: port flaszowej gierki

Jako dUZY aTAROWIEC chialem powiedziec "flaszowym atarozercom mowimy.. Taaaaaaaak!".

Jak dla mnie to lepsze od oryginalu, nie ma jak dobre PiXeLe, a grafa tytulowa, przynajmniej na emulcu, wypada zajebiscie, kawal dobrej (nikomu nie potrzebnej bo na atari?) roboty! Brawo ten pan, brawo tamten pana, brawo...

Don't take it too seriously my love.

/// more for your atari ///